اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

قلعه‌نویی: برای بازی با تیم‌های قوی به فدراسیون فوتبال نامه داده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به مسائل فنی کاری ندارم. در اوایل نیمه اول بازی با ازبکستان اتفاقی افتاد که ۲ بازیکن ما مصدوم شدند‌.

به گزارش پیشرو ورزش، درمورد قهرمانی ایران در تورنمنت کافا ۲۰۲۳ و اینکه بازی روز گذشته نشان داد جدیت خاصی در این تورنمنت وجود دارد، اظهار داشت: ابتدا از رسانه‌ها و همه عزیزانی که در این سفر ما را همراهی کرده و زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم‌. قبل از پاسخ دادن به این سوال باید بگویم به مسائل فنی کاری ندارم. در اوایل نیمه اول بازی با ازبکستان اتفاقی افتاد که ۲ بازیکن ما مصدوم شدند‌. از سعید عزت‌اللهی خواستم بیرون بیاید.

وی افزود: با اینکه سر عزت اللهی شکسته بود از زمین بیرون نیامد. این اولین پیروزی ما بود‌. همدلی و وحدتی که الان در تیم ملی است، کم سابقه بوده. نمی‌گویم تیم های خیلی قوی در کافا شرکت کردند اما ازبکستان تیم خیلی خوبی بود. قرقیزستان با روسیه بازی کرده و ۲ بر یک باخت. همین تیم از عمان یک بر صفر شکست خورد‌. روز گذشته نیز جو در ورزشگاه بسیار سنگین بود اما توانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: این تورنمنت از قبل برنامه‌ریزی شده بود و ما هم تعهد داده بودیم. خیلی دوست داشتیم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم. در نامه‌ای که به فدراسیون دادم نیز درخواست کردم با تیم‌های خیلی قوی‌تر بازی کنیم.

قلعه‌نویی ‌تصریح کرد: خیلی خوشحالم، بازیکنانم با قلب خود و همه وجودشان بازی کردند. از همه تشکر می‌کنم‌.

وی درخصوص برنامه‌های تیم ملی برای فیفادی بعدی گفت: برنامه‌های خود را کتبی داده‌ایم و از فدراسیون خواسته‌ایم این برنامه‌ها را عملیاتی کند. دوست داریم در شهریور از فیفادی خود نهایت استفاده را ببریم. البته اکنون می‌خواهم به مرخصی برویم زیرا یک سال است درگیر کار هستم. قبل از تیم ملی در باشگاه گل‌گهر بودم و الان می‌خواهم استراحت کنم. ان‌شاءالله برنامه‌های آینده را به اطلاع خواهیم رساند‌.

سرمربی تیم ملی درخصوص دلیل همدلی فعلی ملی‌پوشان و عکسی که از اتحاد تیمی در تمرین قبل از بازی با ازبکستان منتشر شد، پاسخ داد: سوال خیلی خوبی بود‌. در سال ۲۰۰۶ سرمربی بودم و اکنون هم هستم اما تیم ملی واقعا همدل شده است‌. آن اتفاق برای سعید عزت اللهی افتاد اما با آن شرایط در زمین ایستاد و به تیم کمک کرد‌. سایر بازیکنان هم وقتی گل می‌زنند یا خوشحالی می‌کنند، همین شرایط است. این همدلی ریزه‌کاری‌هایی دارد که زیاد درموردش توضیح نمی‌دهم. مدیریت تیم خیلی خوب شده و بزرگان تیم خیلی به من کمک می‌کنند. از همه بازیکنان به ویژه بزرگ‌ترها، کادرفنی خودمان نهایت تشکر را دارم. مهدی نبی نیز به عنوان راس هرم با تجریه خوبی که دارد به ما کمک می‌کند.

قلعه‌نویی درمورد وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: خیلی اتفاق بدی افتاده است‌، فردا یا ۲ روز دیگر جراحی می‌شود. ما نیز در کنارش هستیم. فکر نمی‌کنم مصدومیت او بیش از ۶ یا ۷ هفته طول بکشد‌. از خدا می‌خواهم هرچه سریع‌تر به او سلامتی بدهد اما تکلیف بیرانوند ۲۴ ساعت دیگر مشخص می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا