اخبار ورزشیفوتبال جهان

ادعای سان: ستاره سنگالی در آستانه انتقال به سیتی

سان مدعی شد که کالیدو کولیبالی در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار گرفته است.

به گزارش پیشرو اسپرت، کالیدو کولیبالی بازیکنی بوده که طی سالیان گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب ناپولی ارائه داده و همواره فرم خوب خود را حفظ کرده است؛ موضوعی که باعث شده در یکی دو فصل گذشته بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند.

مدافع ۲۷ ساله ناپولی تا سال ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارد اما با این حال گفته می‌شود که او روزهای آخر حضور خود را در این تیم ایتالیایی پشت سر می‌گذارد. همچنین از تیم‌هایی نظیر لیورپول، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و منچسترسیتی به عنوان جدی ترین مشتریان کالیدو کولیبالی یاد شده است.

 

 

 

 

در بین تمام مشتریان ستاره سنگالی اما به نظر می رسد که تیم پپ گواردیولا عزم بیشتری برای جذب این بازیکن داشته باشد. بازیکنانی نظیر جان استونز و نیکولاس اوتامندی در قلب خط دفاعی سیتیزن ها خیلی مطمئن به نظر نمی رسند و به همین خاطر تیم انگلیسی به شدت شرایط تقویت خط دفاعی اش را دنبال می کند و به نظر می رسد که کولیبالی گزینه اصلی آنها تلقی می‌شود.

 

حالا و در همین رابطه نشریه سان انگلیس مدعی شده که انتقال ستاره خط دفاعی ناپولی به منچستر سیتی در حال نهایی شدن است و این بازیکن به زودی با قراردادی به ارزش ۶۸ میلیون پوند راهی اتحاد خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا