اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

عالیشاه: هواداران را کنار خودمان حس می کنیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران را کنار خودمان حس می کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، امید عالیشاه در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس با النصر عربستان اظهار داشت: خوشحالم بعد از یک سال دوباره در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. البته هواداران را فردا در اختیار نداریم، اما حضور آنها را در کنار خودمان حس می‌کنیم.

عالیشاه درخصوص اینکه با توجه به ستارگان النصر و غیبت هواداران گفت: بزرگان زیادی به این مجموعه وارد شده‌اند اما جوانان ایرانی نیز با آمادگی و انگیزه زیاد اتفاقات خوبی را رقم بزنند. دوست داشتیم مثل ۹ سال قبل هواداران امروز هم در ورزشگاه بودند و امیدوارم فردا روز خوبی باشد.

کاپیتان پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم پس از یک سال بازی های آسیای مجدد از سر گرفته شد و می‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم‌. جای هواداران خالی است زیرا قدرت ما با حضور آنها ۲ برابر و مضاعف خواهد بود‌ اما متاسفانه آنها را کنار خود نداریم. البته انرژی مثبت آنها را حس می‌کنیم و مطمئن باشید تک تک هواداران پرسپولیس مثل همیشه با تمام توان می‌جنگند. شرایط خوبی است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم نتیجه نیز به بهترین شکل پیش برود و با توجه به بازی خانگی‌مان کسب ۳ امتیاز خیلی مهم است. تمام توان خود را برای این بازی می‌گذاریم.

عالیشاه گفت: بزرگان زیادی به این مجموعه وارد شده‌اند اما جوانان ایرانی نیز با آمادگی و انگیزه زیاد اتفاقات خوبی را رقم بزنند. دوست داشتیم مثل ۹ سال قبل هواداران امروز هم در ورزشگاه بودند و امیدوارم فردا روز خوبی باشد. با توجه به هزینه های کشورهای حوزه خلیج فارس کار خیلی سخت است و فاکتور انگیزه و به ویژه غیرت جوانان ایرانی خیلی تاثیرگذار است‌. کنار هم بودن و تیم بودن خیلی می‌تواند شرایط را بهتر کند‌. از لحاظ سخت افزاری و مالی حرفی برای گفتن نداریم. باید روراست باشیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: از لحاظ مالی و سخت‌افزاری باید به باشگاه‌های ایرانی توجه ویژه‌ای شود‌. استعداد در جوانان ایرانی وجود دارد و باید بیشتر از این از آنها بهره برد اما متاسفانه این اتفاقات نمی‌افتد وفقط بچه ها از روی غیرت تلاش کرده و این نتایج را رقم می‌زنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا