اخبار ورزشیفوتبال جهان

بایرن مونیخ مقررات سختگیرانه کرونایی وضع کرد

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ برای اعضای خود مقررات کرونایی سختگیرانه تری وضع کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در هفته های اخیر چند بازیکن بایرن مونیخ دچار ابتلا به کرونا شدند. آخرین موردی که در این زمینه گزارش و تایید شد، بنژامین پاوارد، مدافع فرانسوی بود.

قبل از او نیز توماس مولر نیز گرفتار کوید ۱۹ شد. این موارد البته برای کادر فنی تیم قهرمان اروپا و آلمان مشکلاتی را ایجاد کرد. زیرا دست هانس دیترفلیک، سرمربی موفق باواریایی ها خالی تر از قبل شد.

به همین خاطر بود که بعد از باخت ۲ بر یک شنبه شب برابر اینتراخت فرانکفورت، سرمربی ۵۵ ساله اظهارکرد به خاطر کرونایی و مصدوم شدن جمع زیادی از نفرات تیمش، ۷ تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

مدیریت باشگاه بایرن نیز به منظور حمایت از فلیک، مقررات سختگیرانه تر کرونایی وضع کرد. این خبر را روزنامه بیلد امروز گزارش کرد.

این نشریه نوشت دستورالعمل جدیدی در اختیار تمام اعضای بایرن قرارداده شده که ملزم به رعایت آن هستند. از جمله این که بازیکنان و کادر مربیگری و سرپرستی از رفتن به محل های خرید، منع شده اند.

این اعضا همچنین باید فقط بین خانه خود و محل تمرین در رفت و آمد باشند. در غیر اینصورت جریمه های در انتظار نفراتی که به مقررات بی توجهی کنند، خواهد بود.

از جمله کارهای که اعضای تیم کمتر باید انجام دهند، تماس های دیداری با رسانه ها و یا حامیان مالی خواهد بود. این کار باید با هماهنگی کامل باشگاه انجام شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا