اخبار ورزشیورزش های رزمی

طباطبایی: ۴ سهمیه کاراته در المپیک قطعی است/برای عباسعلی ریسک نکردیم

رییس فدراسیون کاراته گفت: تا این لحظه ۴ سهمیه کاراته در المپیک توکیو قطعی است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدحسن طباطبایی در خصوص شرایط فعلی عباسعلی بعد از عمل جراحی اظهار داشت: عباسعلی در آلمان و زیر نظر دکتر امینی عمل موفقی را پشت سر گذاشت و بعد از آن دوران نقاهت را آغاز کرد اما با توجه به تعویق المپیک عجله‌ای برای شروع تمرینات نداشتیم و نیازی به فشار وجود نداشت. از همین رو ریسک را کمتر کردیم تا بعد از دوران کرونا عباسعلی بتواند تمریناتش را آرام از سر بگیرد.

وی ادامه داد: باید از کمیته ملی المپیک، فدراسیون پزشکی ورزشی و شخص علی نژاد یک تشکر ویژه داشته باشم که برای درمان بانوی کاراته‌کای ایران نهایت همکاری را با ما داشتند. بخش اعظمی از هزینه‌های جراحی عباسعلی در آلمان را کمیته المپیک تقبل کرد تا دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشیم.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به وضعیت سهمیه گنج زاده و بهمنیار تصریح کرد: آن چیزی که فدراسیون جهانی به ما اعلام کرده تا به امروز و بر اساس رنکینگ، سارا بهمنیار و سجاد گنج‌زاده به عنوان  نفرات المپیکی انتخاب شدند. چیزی که WKF  اعلام کرده همین است و بعید می‌دانم تغییر خاصی در رنکینگ المپیک اعمال شود اما شاید با توجه به تعویق المپیک اتفاق دیگری بیفتد.

وی با اشاره به شرایط پورشیب گفت: متاسفانه پورشیب به دلیل تعویق یکی از مسابقات کسب سهمیه، المپیک را از دست داد. یک مسابقه کسب سهمیه المپیک در رنکینگ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و شاید با توجه به شرایط ایجاد شده در سراسر جهان این فرصت را مجددا پیدا کند، اما چیزی که مشخص است تا این لحظه ۴ سهمیه کاراته در المپیک توکیو قطعی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا