اخبار ورزشیفوتبال ایران

سرانجام حکم کارمند خطاکار فدراسیون فوتبال ابلاغ شد

سرانجام حکم کارمند خطاکار فدراسیون فوتبال ابلاغ شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خبرگزاری فارس چندی قبل در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که یکی از کارمندان فدارسیون فوتبال به دلیل اختلاس مالی، با حکم کمیته اخلاق روبرو شده است. این کارمند بعد از اعتراض به رای کمیته اخلاق، رسیدگی دوباره این رای را به کمیته استیناف ارجاع داده است. ( اینجا بخوانید)

کمیته استیناف هم بعد از بررسی مجدد پرونده، رای کمیته اخلاق را تغییر داده و اعلام کرده به دلیل اثبات در اختلاس مالی، کارمند مذکور وقتی با رای کمیته اخلاق به محرومیت در فعالیت های فوتبال روبرو شده، حق ماندن در فدراسیون را هم ندارد.

در حکم کمیته اخلاق آمده بود که این فرد از کلیه فعالیت های فوتبالی محروم است اما امضا قرارداد برای ماندن در فدراسیون اشکال ندارد اما کمیته استیناف اعلام کرده وقتی فردی که بازیکن و مربی نیست، از فعالیت فوتبالی محروم می شود، شامل بخش های اداری فدراسیون هم می شود.

این موضوع محل اختلاف نظر بود که در نهایت، ۹ آذر رای رای کمیته استیناف توسط دبیرکل فدراسیون ابلاغ شد و این کارمند دیگر در فدراسیون فوتبال کار نمی کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا