اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری دومین جلسه هماهنگی و هم افزایی المپیاد استعدادهای گلف با حضور دبیرکل فدراسیون و رئیس هیات تهران

دومین جلسه هماهنگی و هم افزایی المپیاد استعدادهای کشور در رشته گلف به میزبانی تهران با حضور دبیرکل فدراسیون گلف و ریاست هیات گلف استان تهران و اعضای ستادی این رقابت‌ها برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، این جلسه در روز پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲، با حضور مهرداد جمشیدی(دبیرکل فدراسیون گلف) ، حسین رحیمی پور (رئیس هیات گلف استان تهران) ، بهناز سربازی (نائب رییس هیات تهران) ، لیلا سربازی (دبیر هیات تهران) برگزار شد در خصوص اقدامات انجام شده و میزبانی هیات گلف استان تهران در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور هم افزایی و تبادل نظر شد و همچنین اعضای ستاد برگزاری نیز گزارشی از اقدامات خود را در کمیته مربوطه تشریح کردند.

حسین رحیمی پور در ابتدای این جلسه ضمن بیان گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در کمیته های ستادی به دبیرکل فدراسیون ، آمادگی کامل هیات تهران را در برگزاری مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور اعلام نمود و بیان داشت تلاش می کنیم تیمهای های شرکت کننده در این المپیاد به بهترین نحو مسابقات را به پایان رسانند.

همچنین اعضای شرکت کننده در این جلسه نقطه نظرات خود را بیان داشتند.

سپس مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در ستاد برگزاری، حمایت فدراسیون را در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات اعلام کرد و همچنین نقطه نظرات خود را در خصوص برگزاری این رقابت‌ها بیان کرد.

گفتنی است در این نشست: مهران رحمتی (مسئول کمیته برگزاری مسابقات و تشریفات) ،مائده خلیل زاده (دبیر کمیته برگزاری مسابقات وتشریفات) ،لیلا رحیمی (دبیر کمیته داوران) ، محمد مهدی عطوش (عضو کمیته اقتصادی) ، صفورا بیگی (عضو کمیته داوران) ، حنانه کاظمی (عضو کمیته دانش آموزی و استعدادیابی) ، خانم فرجی (دبیر کمیته اقتصادی)، حسین شیرازی مقدم (مدیر روابط عمومی هیات ) و آقایان مقیمی هومن حسین نژاد، محمد علی خداداد(اعضای ستاد برگزاری المپیاد) شرکت داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا