اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

سجادی: اروپایی‌ها نمی‌توانند من را از خدمت به مردم تحریم کنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: در داخل کشور خدمتگزار مردم ایران هستم و اروپایی‌ها نمی‌توانند از نوکری به مردم کشورم تحریمم کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، سید حمید سجادی در حاشیه حضور در چهل و چهارمین جشن سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: این جشن بزرگ را به همه مردم ایران تبریک عرض می کنم همانطور که گفتید امروز شاهد حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه هستیم. در کنار مردم خانواده و جامعه ورزش توان خود را به کار گرفته است تا هرچه بهتر و پرشور تر نسبت به سالهای گذشته حضور پیدا کند و نقش خود در احیای انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش نشان دهند. الحمدالله حضور پرشور و با نشاط بوده است و نشان دادند پیرو فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند امروز کاری کنید که نماد اتحاد ملی،وحدت ملی،نماد قدرت ایران و نماد عزیت ایران باشیم.

وی افزود: من به عنوان خادم کوچک مردم در وزارت ورزش و عضو هیئت دولت از تمام مردم ایران تشکر می کنم و این روز را به همه آنها تبریک می گویم و از همه همکارانم در ادارات کل ورزش، نیروهای مسلح، ورزش دانشگاهی، ورزش دانش آموزی و به ویژه بسیج ورزش تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که در شرایط حساس کشورم به عنوان خادم ورزش و جوانان در کنار آنها خدمت می‌کنم.

وی در خصوص تحریم اتحادیه اروپا علیه خود گفت: چند روز پیش بود که عده‌ای نشستند بریدند و دوختند و من را به عنوان وزیر ورزش ایران تحریم کردند. من را از چه چیزی تحریم کردند، در داخل کشور خدمتگزار مردم ایران هستم و اروپایی‌ها نمی توانند از نوکری به مردم کشورم تحریمم کنند.

سجادی در پایان گفت: ما امروز برنامه ریزی کرده بودیم تا جوانان در این مراسم حضور داشته باشند و با توجه به آمار ارقامی که در دست داریم نشان می دهد که جوانان پای این انقلاب ایستاده‌اند و راه امام و شهدا را ادامه خواهند داد. ولایت مداری و پیروی از ولایت یکی از بزرگترین کارهایی است که جوانان می توانند آن را گسترش دهند. امیدوارم در این راه ثابت قدم بمانند و تا جایی که می توانند در این مسیر تلاش کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =

دکمه بازگشت به بالا