اخبار ورزشیورزش بانوان

توضیحات ناظمی درباره برگزاری مسابقه فوتبال بانوان در برف

مسئول مسابقات فوتبال بانوان گفت: ادامه بازی باتری زارع سنندج و سپاهان اصفهان با تشخیص داور صورت پذیرفت.
به گزارش پیشرو ورزش، گلاره ناظمی در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد برگزاری مسابقه باتری زارع سنندج و سپاهان اصفهان در لیگ برتر بانوان در برف اظهار داشت: فیلم منتشر شده تنها مربوط به زمانی است که بارش برف زیاد شد و بعد از آن داور بازی را متوقف کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی، بازی متوقف شد و گروهی فوری مشغول پاکسازی زمین شد تا خط‌ کشی‌ها معلوم شود. به دلیل کمبود نیرو، عملیات پاکسازی زمین با تأخیر انجام شد با این حال برخلاف انتشار تقطیع‌شده فیلم بازی، زمین مسابقه در اکثر دقایق مهیای مسابقه بود و دو تیم مشغول به بازی بودند. ادامه بازی نیز با تشخیص داور مسابقه صورت پذیرفت.

ناظمی تصریح کرد: سازمان‌لیگ منتظر گزارش ناظر بازی است تا دیگر زوایای این بازی را بررسی کند.

وی همچنین در گفت‌وگو با تسنیم مطالب جدیدی را مطرح کرد.

گلاره ناظمی گفت: بازی تیم‌های زارع باتری سنندج و سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان چهار ساعت طول نکشیده است.

وی افزود: با شیطنت فقط پنج دقیقه از بازی را منتشر کرده‌اند درحالیکه مگر می‌شود بازی را در چنین شرایط آب و هوایی برگزار کرد.

مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال اظهار داشت: یک قسمتی از زمین بازی این شرایط را داشته و متوقف شده و زمین پاکسازی شده و شرایط را برای برگزاری مسابقه مهیا می‌کنند. در شرایط برفی که یکساعت و نیم بازی انجام نمی‌شود. به نظر من بزرگ نمایی شده است.

وی همچنین درباره شرایط کیان نیشابور و انصراف از بازی برای دومین مسابقه گفت: پرونده این تیم به کمیته انضباطی رفته و پس از بررسی درباره این تیم تصمیم گیری خواهد شد. اگر کمیته انضباطی دلایل این تیم را نپذیرد به لیگ دسته دو سقوط خواهد کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا