دسته‌بندی نشدهورزش تهران

دیدار سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق با ریاست هیئت استان تهران

سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق با حضور در دفتر هیئت استان تهران با  محمد آران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) با همراهی سید مجید میرهاشمی (عضو هیئت رئیسه ) ،سجاد منتظری ، عرفان عزیزی و ایلیا تبریزی (اعضای هیئت)  ، ضمن دیدار با محمد آران (ریاست هیئت اسکواش استان تهران) گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هیئت اسکواش جنوب شرق را ارائه نمود.

در ایتدای این دیدار ریاست هیئت استان با خیرمقدم به شیرازی و تیم همراه ، از حضور سرپرست و اعضای هیئت جنوب شرق تهران تشکر کرد.

سپس حسین شیرازی مقدم گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت  گرفته در هیئت اسکواش جنوب شرق را بیان نمود.

همچنین سرپرست هیئت گزارشی از پیگیری های صورت گرفته هیئت  و اداره ورزش و جوانان در خصوص ساخت و تجهیز مجموعه اسکواش جنوب شرق را عنوان داشت و گفت: با عنایت به لزوم ساخت کورت های اسکواش و تجهیز آن جلساتی را با اداره ورزش و جوانان و مدیریت مجموعه تختی برگزار کردیم و پیگیر ساخت یک مجموعه نیز هستیم.

در ادامه وی عنوان داشت: در ایام حضور ویروس منحوس کرونا نیز هیئت اسکواش جنوب شرق در عرصه جهادی فعالیت و با مشارکت اداره ورزش و جوانان جنوب شرق ضمن توزیع پک های بهداشتی و غذایی در کنار نیازمندان و شهروندان بود.

در ادامه محمد آران با قدردانی از اقدامات هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ابراز امیدواری کرد با راه اندازی کورت های اسکواش در این حوزه ، هیئت جنوب شرق به قطب قهرمان پرور در عرصه اسکواش استان تهران تبدیل گردد.

همچنین سید مجید میرهاشمی عضو هیئت رئیسه  اسکواش جنوب شرق نیز از ابراز محبت ریاست هیئت استان تهران تشکر کرد و بیان داشت: اهداف در هیئت جنوب شرق و استان یکی است و برای پیشبرد آن تلاش خواهیم کرد. وی همچنین افزود هیئت اسکواش به دنبال دیده شدن بیشتر این رشته در سطح حوزه جنوب شرق و استان خواهد بود.

در  این دیدار مقرر شد در خصوص ساخت کورت های اسکواش در حوزه جنوب شرق نشست های تخصصی با حضور مسئولین هیئت استان تهران، اداره ورزش و جوانان جنوب شرق و هیئت این حوزه برگزار و جهت پیشبرد آن با شهرداری ها و آموزش و پرورش هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

در پایان نیز سرپرست و اعضای هیئت جنوب شرق با حضور محمد آران بازدیدی از فضای کورت های اسکواش هیئت استان داشتند.

شایان ذکر است گزارش مکتوب اقدامات صورت گرفته هیئت اسکواش جنوب شرق ، به همراه تقویم فرهنگی و ورزشی سال ۹۹ این هیئت به ریاست هیئت استان تهران تقدیم شد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پنج =

دکمه بازگشت به بالا