اخبار ورزشیورزش تهران

گردهمایی مشترک هیات ها و ادارات ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد

در گردهمایی مشترک هیات ها و ادارات حوزه‌ها و شهرستان ها؛ برنامه اولین المپیاد استعدادهای برتر استان تهران ارائه و بر هم افزایی برنامه ها تاکید شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این گردهمایی “علی جوادی” مدیرکل از ضرورت هم افزایی روسای هیات‌ها و ادارات حوزه ها و شهرستان ها گفت و افزود: در سال۱۴۰۲ بسیاری از نقاط ضعف شناسایی شده باید با برنامه ریزی و تدبیر مسئولان امر مرتفع شود.

وی با اشاره به اولین ها و توفیقات به دست آمده در ورزش استان تهران طی سال گذشته گفت: بسیاری از توفیقات در سال قبل با اهتمام جدی همکاران در بخش های مختلف به ویژه اعتبارات رخ داد که امیدوارم با جدیت بیشتر پیگیری و برای سال جاری منجر به تعالی ورزش با رویکرد عدالت در همه حوزه ها و توجه ویژه به موضوع فرهنگی و همگانی شود. در این گردهمایی که با حضور کیانی زاده مدیرکل دفتر توسعه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و گیلانی رئیس آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل از اهداف برگزاری المپیاد و فرآیند اجرایی آن گفت و خواستار مشارکت و همکاری جدی هیات ها با همپوشانی ادارات حوزه ها و شهرستان ها شد.

در ادامه این گردهمایی، کیانی زاده مدیرکل دفتر توسعه استعدادیابی ضمن تقدیر از فعالیت‌های اداره کل در راستای توجه به استعدادیابی و حضور موفق و کسب عنوان قهرمانی تهران در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: رقابت های استعدادهای برتر استان تهران می تواند الگوی خوبی برای کشور باشد و امیدوارم تهران ضمن پرورش استعدادها در میزبانی ها و برگزاری رقابت‌ها همچنان موفق باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا