اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق با مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ، رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق با مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دیدار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) با همراهی دبیر و اعضای این هیئت با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هفته ارتباطات و روابط عمومی را به حسین رحیمی پور و همکاران ایشان در حوزه روابط عمومی این اداره کل تبریک گفتند.

رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با تشکر از اقدامات خبری و رسانه ای و تولید محتوا در ورزش و جوانان استان تهران ، حضور روابط عمومی را یکی از نکات ارزشمند در هر سازمانی دانست و ابراز امیدواری کرد مدیران به این حوزه نگاه و توجه ویژه ای داشته باشند.

حسین رحیمی پور مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با تشکر از حضور رئیس و اعضای هیئت اسکواش جنوب شرق بیان داشت: کسب افتخار در ورزش و انعکاس ویژه آن  با همدلی و همیاری همه همکاران امکان پذیر است و ما تلاش های مجموعه روابط عمومی ورزش و جوانان در استان قدردانی می کنیم.

همچنین در پایان حسین شیرازی مقدم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ارائه نمود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هجده =

دکمه بازگشت به بالا