اخبار ورزشیفوتبال ایران

جهانبخش: پیروزی در کنار هواداران اتفاق مهمی بود

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهم بود که بازی‌های مقدماتی را با برد پشت سر بگذاریم و پیروزی مقابل لبنان در کنار هواداران اتفاق خوبی بود.

به گزارش پیشرو ورزش، بازیکن تیم ملی بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل لبنان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تمام بازی را تحت کنترل داشتیم. هیچ شانسی تقریبا به حریف ندادیم. مهم بود که بازی‌های مقدماتی را با برد پشت سر بگذاریم و توانستیم از این امتیاز میزبانی خانگی استفاده کنیم. اتفاق مهم و خوبی بود که در کنار هواداران پیروز شدیم. حضور هواداران خانم یک دغدغه بود که امیدوارم بیشتر شاهد آن باشیم و حضوری قدرتمند در جام جهانی با بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم.

وی افزود: تمام کسانی که امروز کنارمان نبودند مثل سامان قدوس، مهدی طارمی جایشان خالی است و به یاد آنها بودیم و توانستیم به جام جهانی برویم و دل مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی در مورد میزبانی مشهد در این مسابقه گفت: بازی در شهرهای دیگر خوب است اینکه در دیگر شهرها و مردم کنار تیم ملی باشند خوب است. امکاناتی خوبی در اختیار تیم ملی قرار دادند و این روند از شهر مشهد شروع شده است و امیدوارم به حرم برویم. ورزشگاه خیلی خوبی بود و زمینش می‌تواند بهتر باشد با توجه به ورزشگاه زیبایی که هست. ان شاءالله بتوانیم در آینده در شهرهای دیگر هم بتوانیم به میدان برویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا