اخبار ورزشیورزش های رزمی

سلطانی‌فر: پاداش ویژه‌ای برای مدال‌آوران المپیک درنظر گرفتیم/ توقعات ما از بوکس بالاست

وزیر ورزش و جوانان گفت: گزارش رئیس فدراسیون توقعات ما را از بوکس بالا برده است.

به گزارش پیشرو اسپرت، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی بوکس حضور یافت.

امروز (چهارشنبه) در آخرین روز از مرحله ششم اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان، شاگردان علیرضا استکی در دیداری تدارکاتی که به‌مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد به‌مصاف تیم منتخب استان‌ها رفتند.

این دیدار تدارکاتی در سالن شماره ۹ آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این دیدار یک میهمان ویژه داشت و وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن برگزاری، شاهد تلاش ملی‌پوشان بوکس بود.

حسین ثوری رییس فدراسیون و کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از دیگر حاضرین بودند.

ثوری و استکی در جریان این بازدید توضیحاتی در خصوص روند آماده‌سازی بوکسورها، سهمیه‌های کسب شده و مسابقات پیش‌رو ارائه کردند‌.

مسعود سلطانی‌فر در جمع ملی‌پوشان بوکس اظهار داشت: در جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک هم به مسئولان فدراسیون بوکس اعلام کردم نهایت همکاری را برای موفقیت این رشته خواهیم داشت. گزارش امیدوارکننده ثوری و استکی سطح توقعات ما را بالا برد و جامعه ورزش را امیدوار کرد.

وی افزود: امیدوارم هستم در المپیک توکیو حماسه‌ساز شویم و برای نخستین‌بار مدال المپیک بگیریم. هر ورزشکاری سهمیه بگیرد حتی اگر یک ماه پیش از المپیک باشد برای یکسال حقوق خواهد گرفت تا ورزشکاران دغدغه مالی نداشته باشند. اما هر بوکسوری در پاریس سهمیه بگیرد ۱۸ ماه حقوق دریافت می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پاداش خوبی هم برای مدال المپیک درنظر گرفتیم که شامل پاداش پای سکو و یک پاداش جداگانه می‌شود که انشاالله بتواند زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. تلاش می‌کنیم شرایط را برای برگزاری اردوی مشترک با بهترین تیم‌های دنیا فراهم کنیم تا پیش از المپیک این اردو به پیشرفت بوکسورها کمک کند.

تیم ایران تاکنون توسط دانیال شه‌بخش و شاهین موسوی به دو سهمیه المپیک توکیو رسیده است‌.ملی‌پوشان بوکس مسابقات گزینشی در سطح جهان که اردیبهشت ماه در پاریس برگزار می‌شود را پیش‌رو دارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + ده =

دکمه بازگشت به بالا