اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

درویش: بازیکنان ما شخصیت تیمی خود را اثبات کردند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ از رسانه‌ها متوجه شدم که قرار است پرسپولیس به بانک خصوصی واگذار شود.
به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش درخصوص اینکه آیا از کیفیت دربی ۱۰۳ که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، راضی بود، اظهار داشت: بچه‌های ما واقعا بسیار خوب بازی کردند. داور وسط قبول ندارد اما همه کارشناسان داوری اعتقاد دارند صحنه‌های مشکوک نیمه اول پنالتی بود. بازیکنان ما شخصیت تیمی خود را اثبات کردند. شاید کمتر تیمی را در دنیا پیدا کنید که ۳ بازیکن شاخص دفاعی‌اش نباشند اما تیم با خطری مواجه نشود. این نشان‎‌دهنده شعور تیمی پرسپولیس است و تیم شخصیت لازم خود را به دست آورده.
وی افزود: تیم مقابل استقلال بود اما ۷۰ درصد زمان بازی را در زمین خودش دفاع کرد. گل زدن به تیمی که ۱۰ نفره دفاع می‌کند، سخت است. نتوانستیم از موقعیت‌های خوب خود استفاده کنیم اما یقین داشته باشید هواداران از این بازی بسیار خوب خوشحال هستند.
مدیرعامل پرسپولیس درخصوص اعتراض به انتخاب موعود بنیادی‌فر برای حضور در اتاق VAR دربی ۱۰۳، عنوان کرد: همین داور در بازی رفت با وجود این سیستم طبق نظر خود همکارانش، اشتباه کرد. زمانی است که من به عنوان هوادار و مدیرعامل باشگاه حرف می‌زنم اما وقتی همکاران بنیادی‌فر اذعان داشتند او اشتباه کرده چرا باید امشب خودش در اتاق بنشیند؟ باید از موارد اتهامی اجتناب کنیم. بهتر بود داور دیگری در اتاق باشد که ایجاد شبهه نکند.
درویش افزود: از ابتدای دور برگشت در هر بازی، دست کم یک صحنه داوری به ضرر ما بوده است. در بازی قبلی حتی یک نفر هم نبود که بگوید گل عبدالکریم حسن شاید آفساید باشد. بازی قبلی هم برای ما پناتی نگرفتند. همه را هم باید بگوییم سهوی بوده اما امیدواریم این اشتباهات سهوی روزی هم به نفع ما باشد تا نتیجه مطلوب را به دست آوریم.
وی درمورد فحاشی و پرتاب سنگ و بطری هواداران، توضیح داد: در همه جای دنیا بی‌احترامی به ارکان فوتبال مطرود است اما دیدید پرتاب‌های بطری و این‌ها از جانب هواداران کدام تیم بود.
مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به پرتغال پرتاب کردن هواداران این تیم، عنوان کرد: تماشاگر گاهی اوقات وقتی ببیند طرفدار تیم مقابل این حرکات را انجام می‌دهد، تهییج می‌شود و می‌گوید چرا من چنین کاری نکنم؟! از هواداران پرسپولیس می‌خواهم حتی اگر کتک خوردند، کاری انجام ندهند. دیدید امشب چه قدر بازیکنان ما را زدند اما آنها با زبان خوب از استقلالی‌ها خواستند این کارها را نکنند و تعظیم کردند. به هرجهت اگر بنا است فوتبال قشنگی داشته باشیم، باید این صحنه‌ها را از فوتبال ایران خارج شود.
درویش درمورد مطرح شدن واگذاری استقلال و پرسپولیس به ۲ بانک غیردولتی، گفت: من هم این خبر را از رسانه‌های جمعی و جراید شنیدم. اطلاعی ندارم و فقط می‌دانم مصوبه قبلی درمورد واگذاری، منتفی شده است. البته اگر ۲ بانک خصوصی می‌خواهد تصدی‌گری استقلال و پرسپولیس را برعهده بگیرد، بهتر است زیرا هم امکان مالی خوبی دارند و هم جای خوبی برای تبلیغات گرفتن، دارند. دیگر متولی باشگاه‌ها چند جا نخواهند بود و بهتر است این کار عملی شود.
وی درمورد اینکه آیا در این خصوص جلسه‌ای برگزار شده است، توضیح داد: ساعت ۵-۴ بعد از ظهر این خبر را اعلام کردند و فرصت به تشکیل جلسه نکشید. ظاهرا این بحث در جلسه امروز هیات دولت مطرح شده است.
مدیرعامل پرسپولیس درپاسخ به این سوال که آیا شک و شبهه‌ای درمورد پرونده‌های مالی این باشگاه وجود ندارد تا در تاریخ ۱۱ فروردین دچار مشکل نشوند، تصریح کرد: فرصت همه مسائل تا این تاریخ نیست. فقط بدهی‌های مربوط به احکام صادر شده و بحث ورزشگاه میزبان است. خوشبختانه بدهی مالی که نداریم و باید تا ۱۰ فروردین هم تکلیف بارگذاری ورزشگاه روشن شود. درمورد مجموعه آزادی که نقشی نداریم و این کار برعهده شرکت تجهیز و مدیریت مجموعه است. می‌دانم وزارت ورزش، استانداری و … جهت رفع مشکلات تلاش زیادی کرده‌اند و همین شب گذشته نیز پیگیری‌های لازم را انجام دادند.
درویش درمورد احتمال اضافه شدن مهاجم جدید به پرسپولیس، عنوان کرد: اوسمار باید بازیکن مدنظرش را انتخاب و به باشگاه اعلام کند. هنوز این کار انجام نشده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا