اخبار ورزشیفوتبال ایران

ثبت رکوردی دیگر از مهدی حب درویش

مهدی حب درویش رکورددار روپایی ایران ، رکوردی دیگر از خود به جای گذاشت.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی حب درویش توانست از ایستگاه یک تا ایستگاه هفت توچال و سوار بر تله کابین روپایی زده و رکوردی جدید نیز به ثبت رساند.

به همین منظور مازیار خویشوند مسئول بخش هنرمندان و ورزشکاران پیشرو ورزش و کانون جوانان شهر تهران به گفتگو با مهدی حب درویش پرداخته است.

مهدی حب درویش در گفتگو با رسانه پیشرو ورزش بیان داشت: رکوردی که دیروز زدم از ایستگاه یک تا ایستگاه هفت داخل تله کابین روپایی زدم به مسافت هفت ونیم کیلومتر که ۵۰ دقیقه طول کشید این رکورد برای اولین بار در دنیا بود تا به حال کسی این رکورد را نزده بود.
این رکورد خیلی هم سخت بود چون کابین تکان زیاد می خورد و لغزش داشت و در فضای خیلی کوچیکی باید این رکورد را  می زدم.
حب درویش در ادامه گفت: برنامه های آینده ثبت رکورد جدیدتر با انواع توپها و چالش با بهترین بازیکنان دنیا را به مرحله ی اجرا خواهم گذاشت.

مازیارخویشوند مدیرکمیته ورزشکاران و هنرمندان کانون جوانان شهر تهران که به همراه مهدی حب درویش برای ثبت رکورد جدیدش رفته بود گفت مهدی قابلیت های زیادی در حرکات نمایشی دارد و امیدوارم مسئولین کشوری الخصوص ورزش کمک کنند تا بتواند در تمام حرکات پرچم مقدس کشورمان رو به احتزاز در آورد.

مازیارخویشوند با دعوت از مهدی حب درویش خواست تا به کمیته ورزشکاران کانون جوانان شهر تهران بپیوندد که رکورد دار گینس با خوشحالی گفت حتما باعث افتخارم هست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا