اخبار ورزشیفوتبال جهان

تشکیل گروه ویژه جذب مدیسون در منچستریونایتد

باشگاه فوتبال منچستریونایتد مطالعه روی جیمز مدیسون را شروع کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، تا به حال شایعات زیادی در مورد احتمال حضور مدیسون در الدترافورد شنیده شده اما این خبرها هیچگاه شکل واقعی به خود نگرفته و هافبک تکنیکی لسترسیتی به تیم نخست شهر منچستر نیامده است. اکنون به نظر می رسد خبرهای گزارش شده، جدی تر از قبل هستند.

طبق اعلام اسکای اسپورت، یونایتد که برای تقویت خط میانی اش در ادامه فصل جاری برنامه ریزی می کند، گروهی از کارشناسان خود را مامور مطالعه روی بازی هافبک ۲۳ ساله لستری ها کرده است.

این گروه وظیفه دارند به ارزیابی دقیق نحوه بازی هافبک جویای نام لستر بپردازند و نتیجه را در قالب گزارشی کامل تحویل مقامات باشگاه دهند. آن وقت تصمیم قطعی برای رایزنی ها گرفته خواهد شد. البته اگر شیاطین سرخ به «مرحله تصمیم گیری» برسند، باید به فکر تامین ۵۰ میلیون پوند باشند.

مدیسون هرچند در فصل جاری در ۷مسابقه یک گل زده، اما به زعم تصمیم گیرندگان در لستر، ارزش این بازیکن زیاد است که یونایتد باید آن را پرداخت کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا