اخبار ورزشیفوتبال جهان

تلاش فدراسیون ایتالیا برای ماندن مانچینی

گابریله گراوینا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا، در تلاش است تا روبرتو مانچینی برای ادامه حضور در تیم ملی این کشور متقاعد کند.
به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی ایتالیا در اولین دیدار از مسابقات پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره اروپا با یک گل برابر مقدونیه شمالی شکست خورد تا از صعود به این رقابت‌ها باز بماند.
این شکست برابر مقدونیه و ناکامی ایتالیا برای حضور در قطر به این معناست که آتزوری پس از عدم موفقیت در صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، حالا برای دومین دوره متوالی در جام جهانی حضور نخواهد داشت.
در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره تصمیم روبرتو مانچینی برای کناره‌گیری از هدایت تیم ملی ایتالیا به گوش رسید و این در حالی است که این مربی پیش از این در تابستان امسال موفق شده بود تیم ملی کشورش را به قهرمانی یورو ۲۰۲۰ برساند.

حالا روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شده که گراوینا قصد دارد به همکاری با مانچینی ادامه دهد و پروژه‌ای را با او مطرح کرده تا این مربی ۵۷ ساله را برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی ایتالیا متقاعد کند.
در این پروژه قرار است تمامی شرایط هشت ماه گذشته با توجه به راه حل‌های موجود بررسی شود تا بتوان اتفاقات خوبی را برای این تیم در آینده رقم زد. ایتالیا از همین حالا در فکر صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکای شمالی است و گراوینا امیدوار است که مانچینی در این رقابت‌ها هدایت ایتالیا را برعهده داشته باشد.
گفته می‌شود قرار است جلسات بیشتری در روزهای آینده بین این دو نفر برگزار شود و همه چیز پس از بازی دوستانه روز سه‌شنبه برابر ترکیه بررسی می‌شود.
با این حال هنوز مشخص نیست که آیا مانچینی به درخواست رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا پاسخ مثبت خواهد داد یا خیر اما در حال حاضر همه شواهد حاکی از این است که این مربی ایتالیایی همچنان روی نیمکت تیم ملی کشورش خواهد ماند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا