اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

مناف هاشمی: امید داریم بیش از ۳۵ سهیمه را داشته باشیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت:امیدواریم که با همین تعداد سهمیه هایی که کسب شده بتوانیم در المپیک پاریس مدال بگیریم و کمبود سهمیه ها جبران شود.
به گزارش پیشرو ورزش، سی و‌پنجمین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز( سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه_سال ۱۴۰۳) با حضور محمود خسروی وفا دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد و در پایان سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز‌ سه شنبه اولین جلسه هیات اجرایی در سال جدید برگزار شد و‌ دلیل تأخیر در برگزاری این جلسه این بود که بودجه کمیته ملی المپیک ابلاغ نشده بود. ما امسال سه رویداد داریم و منتظر بودم که عدد و رقم مشخص شود و برنامه‌ریزی کنیم و منابع را تخصیص بدهیم و نحوه پاداش‌ها را مشخص کنیم. این دلیل تاخیر یکی از جلسات بود که به امروز موکول شد. در جلسه هیات اجرایی امروز گزارش مفصلی از ثبت‌نام‌ها و کسب سهمیه‌ها و بازدیدها از دهکده پاریس و جلسه آنلاین با کمیته برگزاری ارائه شد.
وی‌ در ادامه افزود: در نخستین جلسه سال سه ما دستور داشتیم و اولین گزارش در این جلسه برای المپیک پاریس بود که گزارش مفصلی از ثبت نام ها کسب سهمیه ها، بازدید از دهکده بازی‌ها، جلسات آنلاین و غیره ارائه شد، اعضا هیات اجرایی نیز حمایت کردند.
مناف هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار شد بسته های حمایتی همچنان از فدراسیون ها ادامه داشت باشد و رشته هایی مثل دوومیدانی تیروکمان، صخره نوردی و رشته هایی که به دنبال کسب سهمیه هستند را بیشتر حمایت کنیم تا تعداد سهمیه ها که ۳۱+ یک سهمیه است را بیشتر کنیم. امیدواریم حتی والیبال ساحلی و والیبال هم بتوانند سهمیه بگیرند و رشته هایی که مثل جودو و بدمینتون که می توانند، وایلدکارت بگیرند.امید داریم بیش از ۳۵ سهیمه را داشته باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا