اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش بانوانویژه‌های خبری

فرهادی زاد: دختران ما در هانگژو بسیار خوب ظاهر شدند

نایب رییس کمیته ملی المپیک با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد دختران ورزشکارکشورمان در هانگژو اظهار داشت: بانوان ورزشکار به زودی می توانند مدال‌های نقره و برنزشان را به خوش رنگ ترین مدال تبدیل کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهین فرهادی‌زاد که برای تماشای مسابقات قایقرانی که در مجموعه ورزشهای آبی هانگژو حضور یافته بود،‌گفت: دختران ورزشکار ما در این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند نتایج خوبی را برای کشورمان به دست بیاورند.

وی افزود: امروز روز پایانی رقابت‌های قایقرانی دختران و پسران است که خوشبختانه با کسب پنج مدال به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردند.

نایب ریس کمیته ملی المپیک در ادامه سخنانش به تشریح عملکرد ورزشکاران کشورمان در این دوره از رقابت‌ها پرداخت .

وی گفت :خوشبختانه ورزشکاران کشورمان به ویژه بانوان در این رقابت‌ها نشان دادند که در رشته های مختلف کار کرده اند ، فدراسیون‌ها برای حضور موفق آنها وقت گذاشته و برنامه ریزی کرده اند، در عین حال دختران ما هم، همه ی تلاش شان را کردندکه بتوانند در رشته های مختلف به نتایج خوبی دست پیداکنند.

فرهادی‌زاد افزود : در دوچرخه سواری فرانک پرتو آذر کار بی نظیری را انجام داد،دختران ما درقایقرانی بسیار قوی ظاهر شدند، در کوراش دو دختر پرتلاش کشورمان توانستند با سن پایینی که دارند قدرتمندبه مصاف حریفانشان بروند و با کسب مدالهای خوش رنگ بدرخشند و باعث شادی مردم کشورمان شوند.

وی ادامه داد: در کبدی دو‌تیم ملی مردان و زنان کشورمان در حال رقابت هستندو بازی های خوبی را به نمایش گذاشتند، امیدوارم بچه های ما بتوانند رقابت خوبی را به ثبت برسانند.

نایب رییس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد : تعداد مدال‌های کسب شده توسط بانوان کشورمان ، نشان می دهد که بچه های ما می توانند در آینده نزدیک مدال‌های نقره خود را به طلا و مدال‌های برنزشان را که تعدادشان هم کم نیست را به نقره تبدیل کنند.

وی افزود:دراین دوره از بازیهای آسیایی که به میزبانی کشور چین در حال برگزاری است، بچه های ما در رشته های مختلف بسیار قوی کار کردند و نشان دادندکه می توانند در رنکینگ اثر گذار باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا