اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

علی خطیر: استقلال شایسته‌ترین تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استقلال به خاطر سوءمدیریت از آسیا حذف شد اما شایسته ترین تیم برای حضور در این تورنمنت بود.

به گزارش پیشرو ورزش، علی خطیر پس از دیدار دو تیم نساجی و الهلال، اظهار داشت: بازی خوبی بود. به تیم نساجی تبریک می‌گویم. اختلاف ۲ باشگاه زیاد بود. الهلال با ارزشی نزدیک به ۲۶۰ میلیون دلار است. نساجی ۶ میلیون دلار است. با این امکانات زیرساختتی و فنی که الهلال داشت، نساجی خیلی با غیرت بازی کرد. ان شاالله در ادامه راه اتفاقات خوبی برای نساجی بیفتد که صعود کند.

وی در مورد اینکه آیا همه چیز در باشگاه استقلال خوب است، گفت: امروز پنجره نقل و انتقالات باز شده، ان شاالله بتوانیم بازیکن باقی مانده را ثبت کنیم و پرقدرت در ادامه لیگ کار کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه حامدی فر گفته نظر نکونام را جلب کرده، اظهار داشت: اگر نظر نکونام باشد حتما او را به تیم اضافه می کنیم.

وی در خصوص بحث کم کردن قراردادها توسط بازیکنان، گفت: قراردادهای استقلال از فصل قبل بالا است. نمی توانیم به زور از بازیکنان بخواهیم رقم قراردادشان را کم کنند. بازیکنان از فصل قبل دریافتی خوبی نداشته اند. از این فصل هم در معذوریت کار می کنند. تا اینجا هم از نظر من با مردانگی و معرفت جلو آمده اند. اگر بخواهند کم کنند باید با آن ها صحبت کنیم.

خطیر در مورد اینکه چه تضمینی وجود دارد استقلال در فصل بعد با مدیریت او در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، اظهار داشت: امروز به خاطر نساجی که تیم شهر من بود و همچنین مالک این باشگاه در ورزشگاه حاضر شدم. او استقلالی چند آتشه است. حسرت خوردم. استقلال شایسته ترین تیمی بود که باید در این مسابقات حضور پیدا می کرد. به خاطر سو مدیریت باشگاه در دوره های گذشته، نتوانستیم در این تورنمنت حضور پیدا کنیم. قول می دهم تا زمانیکه هستم اجازه ندهم استقلال از این بازی ها حذف شود مگر اینکه دلایل دیگری داشته باشد.

مدیرعامل استقلال در مورد شکایت سیلوا، گفت: همه ما می دانیم. فکر کنم در ده کوره های ایران هم همه می دانند اگر یک بازیکن یا مربی خارجی دارید، ۲ ماه حقوقش را ندهید می تواند نوتیس بدهد، بعد از ۱۰روز قراردادش را فسخ کند و به مقدار تمام دوره قراردادش خسارت بگیرد. با اینکه باشگاه های ایرانی بابت تهیه منابع ارزی و پرداخت پول در معذوریت هستند ولی یک سو مدیریت بزرگ است.

خطیر در خصوص قرارداد سعید مهری، عنوان کرد: قرارداد او عدد شفافی است و خودم اعلام کرد. بیشتر از ۱۶۰ میلیون جا نداشتیم. امسال هم تمام قراردادهایی که ثبت می شود اعتبار دارد. مهری اگر ۵۰۰ برگه با هر عددی از من بگیرد قابل اعتبار نیست و نمی تواند شکایتی علیه باشگاه داشته باشد. تفاهمی با او و تیم داریم که اگر بتوانیم بازیکنان دیگر را متقاعد کنیم بخشی از قراردادشان را کم کنند، این امکان وجود دارد قرارداد مهری افزایش پیدا کند. ما چیز پنهانی نداریم. خودم اعلام کردم قرارداد مهری ۱۶۰ میلیون است و بیشتر از این برای سقف قرارداد جا نداشتیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا