اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

برنامه پوچتینو برای چلسی ۲۰۲۴

سرمربی آرژانتینی برنامه‌های ویژه‌ برای چلسی در سر می‌پروراند.

به گزارش پیشرو ورزش، مائوریسیو پوچتینو امیدوار است این هفته بتواند هدایت آبی‌های لندن را برعهده بگیرد و برنامه‌های جاه‌طلبانه خود را پیاده کند.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده پوچتینو که در آستانه حضور در چلسی قرار دارد، معتقد است می‌تواند شیرهای نگون‌بخت لندن را در فصل آینده متحول و به جمع تیم‌های دارای شانس عنوان قهرمانی لیگ جزیره بازگرداند.

سان نوشته فرانک لمپارد سرمربی موقت چلسی در بازی فردا (چهارشنبه) با برنتفورد هم روی نیمکت تیمش خواهد نشست اما «تاد بولی» مالک آمریکایی چلسی جلسات فشرده‌ای را با پوچتینو برگزار کرده تا او پنجمین سرمربی آبی‌های لندن در این فصل باشد.

پوچیتینوی ۵۱ ساله پیشتر پنج سال سرمربی تیم دیگر لندن یعنی تاتنهام بود و پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن در تابستان گذشته، تاکنون بدون تیم مانده است.

یولیان ناگلزمن و لوئیز انریکه نیز گزینه‌های هدایت چلسی بودند اما با سران باشگاه به توافق نرسیدند.

سان پیشتر نوشته بود انریکه که سابقه هدایت بارسلونا را نیز در کارنامه دارد، قصد داشت پیش از بازی با رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هدایت چلسی را برعهده بگیرد اما سران این باشگاه پس از مشورت با جیمز کوردون سلبریتی انگلیسی تصمیم گرفتند لمپارد را سرمربی موقت کنند؛ اقدامی که خشم انریکه را برانگیخت.

چلسی فصل را با توماس توخل آلمانی آغاز کرد اما در ابتدای فصل او را اخراج و گراهام پاتر را جایگزین او کردند. پاتر نیز پس از کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم اخراج شد. بورنو سالتور یک بازی بازیکنان چلسی را هدایت کرد و جای خود را به لمپارد داد.

سران آمریکایی چلسی با وجود هزینه ۶۰۰ میلیون پوندی در بازار نقل و انتقالات و جذب ستارگانی مانند انزو فرناندز، میخائیلو مودریک و رحیم استرلینگ تیم خود را اکنون در رده یازدهم جدول لیگ برتر انگلیس می‌بینند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا