اخبار ورزشیفوتبال جهان

وداع کاپیتان تیم ملی ارمنستان از بازی‌های ملی

ستاره ارمنستانی دنیای فوتبال از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، ستاره کنونی تیم باشگاه رم از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. هنریک مخیتاریان ساعتی پیش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: زمان درست فرا رسید. دوستان من، من خاطرم هست که اولین بار چه زمانی پیراهن تیم ملی کشورم را پوشیدم. بازی دوستانه‌ای بود با تیم ملی پاناما. یادم هست که چه زمانی اولین گل ملی‌ام را به ثمر رساندم، در بازی مقابل تیم ملی استونی در انتخابی جام جهانی بود. من می‌خواستم در هر قدم از دوران فوتبالی‌ام به پیروزی برسم و اصلا برایم مهم نبود که چقدر رسیدن به آن سخت است.

ستاره تیم ملی ارمنستان ادامه داد: برایم یک افتخار است که برای تیم ملی در ۱۵ سال گذشته بازی کردم و مفتخرم که در این سال‌های پایانی به مدت ۶ سال کاپیتان تیم ملی کشورم بودم. پس از ۹۵ بازی ملی، سخت کوشی، عشق و بالا و پایین‌ها در این مسیر می‌خواهم از بازی‌های ملی خداحافظی کنم و با تیم ملی ارمنستان وداع گویم.

مخیتاریان گفت: من این تصمیمم را چند ماه گذشته پس از بازی مقابل تیم ملی آلمان گرفتم. فکر می‌کنم تصمیم درستی است. من هر چه که داشتم برای تیم ملی کشورم گذاشتم و تصمیم دارد در زمان باقی مانده تمام تمرکزم را روی بازی‌های باشگاهی بگذارم.

تصویر زیر را مشاهده کنید:

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =

دکمه بازگشت به بالا