اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

گل‌محمدی:دوست داشتم این بازی در کنار هواداران انجام می شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه چیز را نباید گردن مربی انداخت، حداقل ۳ گزینه داخلی داشتیم که به خاطر شرایط باشگاه یا تمدید نکردند یا جذب نشدند.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر گفت: دوست داشتم این بازی در کنار هواداران انجام می شد. جای آنها خالی بود. پرسپولیس پر هوادارترین تیم آسیاست. زیر ساخت هایی آماده نشده که هواداران حضور داشته باشند. ۳ امتیاز مهمی را گرفتیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازی را در شرایط سختی بردیم و بازیکنان خودشان را در این شرایط نشان دادند. ۳ امتیاز مهمی بود. اولین ۳ امتیاز مهم را گرفتیم. همیشه تیم های مجتبی حسینی نظم خوبی دارند. بازی با پیکان فصل قبل سخت ترین بازی ما بود. امروز هم همین بود. تیم با کیفیتی دارند. باید گردش خوب داشتیم. گله ای از ورزشگاه دارم. چمن بلند بود. این چمن برای قبل بود. بازی باید سرعت داشت. مقابل تیمی که دفاع می کند باید سرعت می دادیم اما چمن را دیدم شوکه شدیم. قبل از بازی می گویند چمن کوتاه است اما روز بازی این را دیدم که چمن بلند بود. امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد. به هواداران این برد را تبریک می گویم. امیدوارم روند خوبی داشته باشیم. امروز بازی نسبتا خوبی انجام دادیم. امیدوارم بهتر شویم. شرایط برای بازیکنان سخت است. وارد جزییات نمی شویم.

وی درباره اینکه مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم گفته بود که گل پرسپولیس آفساید است ادامه داد: ما دیدیم آفساید نبود. ما گل را دیدیم. بچه های کادر گفتند گل آفساید نبوده. میلیمتری بوده. در این مواقع دست کمک داوران باز است. شرایط داوران در نبود وی ای آر سخت است. دنیای داوری از این سیستم استفاده می کنند اما ما محروم هستیم. با وجود وعده هایی که می دهند هنوز نداریم. تا نیم فصل هم نمی رسد. بگویند فعلا نمی توانیم بیاوریم، بحث های بودجه ای وجود دارد. گفتند می آید اما هنوز که هنوز نیامده. این هم شرایط استادیوم است. اگر در یک سال می توانند زیر ساخت را فراهم کنند یک سال فوتبال را تعطیل کنند. البته این کار شدنی نیست چون دلخوشی مردم به فوتبال است. مدیران بدانند وقتی در مسند کار هستند و می توانند با تهیه امکانات کمک کنند این کار را انجام دهند. امیدوارم دنبال زیر ساخت باشیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در هر لیگی که برگزار می شود گرفتن ۳ امتیاز اول هم مهم است هم سخت. ما از موقعیت هایی که داشتیم خوب استفاده کردیم. بازی سختی بود اما در این چمن که اصلا آماده بازی نبود کار سخت بود. تا جایی که توانستیم توپ را به جریان انداختیم و به بازی سرعت دادیم تا از فضاها استفاده کنیم. گل خوبی هم زدیم. حق ما این بود که بازی را ببریم. تیم های مجتبی حسینی کار را برای همه رقبا سخت می کنند. برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. آرزو می کنم مشکلات بچه های ما حل شود. درست است حرفی نمی زنند اما مشکلاتی دارند که باید حل شود. وارد جزییات نمی شوم. باید به این بچه ها رسیدگی شود.

گل‌محمدی درباره اینکه از بازیکنان جدید راضی بودید و اینکه نبود مهاجم تخصصی در بازی امروز به چشم آمد گفت: ما دوست داشتیم در پست مهاجم بازیکنان بیشتری داشتیم. باید این اتفاق می افتاد. در صحبت های قبل از بازی این ها را گفتم که توان مالی باشگاه اجازه نمی دهد بازیکنانی که می خواهیم جذب کنیم. اینکه بیایم درباره اسامی حرف بزنیم درست نیست. شخصیت تیم را حفظ می کنیم. ملاحظاتی را در نظر داریم. هنوزم دنبال این هستیم که پست حمله را تقویت کنیم. امیدوارم این مسائل حل شود. همه چیز را نباید گردن مربی انداخت. حداقل ۳ گزینه داخلی داشتیم که به خاطر شرایط باشگاه یا تمدید نکردند یا جذب نشدند. برخی از تیم ها بازیکنان خود را حفظ کردند و بازیکنان بیشتری گرفتند. قراردادهای بالای ۲۵ میلیارد بستند و این ها برای ما عجیب است. مسئولان نگویند همه تیم ها سقف بودجه را رعایت کردند چون به شعور مخاطب بی احترامی می شود. از این جمله امیدوارم استفاده نکنند. ما سقف را رعایت کردیم اما بازیکنانی که می خواستیم را نگرفتیم. الان داریم سقف را رد می کنیم اما برخی از تیمها راحت سقف را رد کردند و بازیکن جدید گرفتند. درباره بازیکنان جدید هم بگویم که وقتی بازیکنی تیم عوض می کند زمان نیاز دارد تا با تیم جدید هماهنگ شود. کنعانی زادگان امروز بازی خوبی انجام داد. خوشحالیم که جذب شده است. ریگی و زاهدی می توانند بیشتر شوند. کار سختی در پیش دارند اما باید از آنها حمایت کرد.

وی در مورد اینکه نبود هواداران در ورزشگاه ها فعلا ادامه دار است افزود: همه جای دنیا فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد. هواداران ۱۰۰ دقیقه از تیم خود حمایت می کنند و به بازیکنان دلگرمی می دهند. ما به هواداران وابسته هستیم. نبود آنها انگیزه تیم ما را کم می کند. این حرف ها واقعیت است. با حضور آنها بازی بهتری ارائه می دهیم. حضور آنها نیروی محرک و مضاعف برای ما بوده است. امیدوارم ظرفیت استادیوم که فعلا خوب نیست درست شود و هواداران جاهایی که می شود در ورزشگاه حضور داشته باشند.

گل محمدی در خصوص خالی بودن نیمکت پرسپولیس و اینکه شرایط ورزشگاه آزادی اسف بار است و اگر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران بیایند چه خواهند گفت تصریح کرد: امکانات ورزشی هر کشوری نشان دهنده پیشرفت و اهمیتی است که به ورزش می دهند. باز خوب است همت کردند ورزشگاه درست شود. این ورزشگاه را می شد از سال های قبل می شد اینجا را مجهز کرد اما حتما کسی به فکر نبوده است. درباره نیمکت باید بگویم دکتر تیم و کریم باقری که یک مدت نیست. این را هم بگویم که جای کریم باقری کنار تیم و در رختکن خالی است. امیدوارم به کنار تیم برگردد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تیمش افزود: بازی به بازی شرایط تیم ما بهتر می شود. می توانیم آنالیز خوبی داشته باشیم و نقاط ضعف و قوت خودمان را بفهمیم. تیم ما در کوران مسابقات رو به پیشرفت بود. ۳ هفته دیگر تاخیری در لیگ به وجود می آید و دوباره آماده سازی در فیفا دی سخت می شود. این موضوع کار مربیان را سخت می کند. مجبوریم که این شرایط را تحمل کنیم. همیشه مهمترین بازی عمر بازی بعدی ماست که باید با تراکتور بازی کنیم.

وی در پاسخ به اینکه با شرایطی که پرسپولیس دارد هواداران نگران وضعیت این تیم باشند یا نه اظهار داشت: قطعا کار ما سخت تر از سال قبل است. فشردگی مسابقات زیاد است. جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را داریم. باید کنار هم باشیم و از هم حمایت کنیم. مسیر ما سخت است اما باید بیشتر کار کنیم تا روزهای خوبی برای آنها به وجود بیاوریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا