اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

براتی:هیأتی که این همه به آن انتقاد می‌شد امروز مجمع بسیار خوبی برگزار کرد

سرپرست سابق هیات فوتبال استان تهران گفت: امیدوارم با انتخاب میرشاد ماجدی فوتبال تهران تکان بخورد و رو به رشد باشد.

به گزارش پیشرو ورزش، احمدرضا براتی بعد از انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در مجمع هم از اهالی رسانه تشکر کردم. همین که فهمیدند نیت تغییر و تحول در فوتبال تهران وجود دارد از حمایت من دریغ نکردند و به داشتن دوستان خوبی مثل شما افتخار می کنم. از همه شما ممنون هستم. اگر کاستی در کار بود و نتوانستم زیاد در خدمت شما باشم معذرت می خواهم. امیدوارم فوتبال تهران تکان بخورد و رو به رشد باشد.

سرپرست سابق هیأت فوتبال تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه معمولاً سرپرست‌ها اول به انتخاب خودشان به عنوان رئیس فکر می‌کنند اما شما این کار را نکردید، گفت: قبل از اینکه به هیأت تهران بیایم و روزی که آقای تاج می‌خواست حکم من را بزند و قبل از اینکه به هیأت تهران بیایم به او گفتم در هیأت ایران نامزد انتخابات نخواهم شد برای اینکه دوست دارم مُرّ قانون را اجرا کنم و این مستلزم این است که هیچ شائبه‌ای برای ذی‌نفع بودن خودم وجود نداشته باشد. قبل از سرپرستی من در هیأت فوتبال حکم داشتم و دریافتی از هیأت می‌گرفتم اما وقتی که سرپرست شدم گفتم هیچ دریافتی و هیچ پاداشی برای من واریز نشود، نامزد هم نشدم تا بتوانم مقررات را به بهترین شکل بررسی و اجرا کنم و خروجی‌اش همین مجمعی شد که شما امروز دیدید.

وی افزود: هیأتی که این همه به آن انتقاد می‌شد امروز مجمع بسیار خوبی برگزار کرد. مجمع بسیار خوبی بود با همکاری همه همکارانم در هیأت فوتبال، فدراسیون و اداره کل جوانان و حمایت شما رسانه‌ها؛ دیدم وقتی نیت کار کردن دارید و کار می‌کنید رسانه‌ها هم همکاری می‌کنند و چوب لای چرخ‌مان نگذاشتند و همکاری کردند از همه تشکر می‌کنم. امیدوارم این یک رویه شود. وقتی به هیأت به عنوان سرپرست رفتم در ۱۰ روز اول استارت انتخابات را زدم. اگر دست خود من بود در همان ۲-۳ ماه اول این کار را می‌کردم.

براتی در مورد اینکه ماجدی برای اولین اقدام در کدام قسمت فوتبال تهران باید دست بگذارد، گفت: خودش با هیأت فوتبال بیگانه نیست، بچه تهران و فوتبالی تهران است. قبلاً در این هیأت ماجدی مسئولیت داشته با این فضا کاملاً آشنا است. آن چیزهایی که باید در هیأت فوتبال تهران باید جدی گرفته می‌شد را در سخنرانی‌هایم گفتم. هم در ساختار خود هیأت که مستلزم یک بازسازی است، هم در ساختار باشگاه و هم در ارزان‌سازی فوتبال برای خانواده‌ها، توجه به فوتبال پایه، استعدادیابی در بخش داوری خیلی مهم است. در تهران فقر داوران کم سن و سال و نوجوان داریم که بتوانیم روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم. همانطور که داوران ممتاز و باتجربه ما کم کم پا به سن می‌گذارند متأسفانه در سنین پایین‌تر با فقر مواجه هستیم که امیدوارم در همه این حوزه‌ها حرکتی رو به رشدی داشته باشیم.

وی افزود: می‌خواهم از همه نامزدهای انتخاباتی که در این مجمع شرکت کردند تشکر کنم و اخلاق را رعایت کردند که به نظر مجمع احترام گذاشتند. امیدوارم کل این مجمع الگویی برای فدراسیون و هیأت‌های فوتبال کشور شود.این قائم به شخص نیست این را به صورت جمعی ببینید. رسانه‌ها، اهالی پایتخت و پیشکسوتان که خیلی حمایت کردند از همه آنها ممنونم، از همه کسانی که در فوتبال ایران و دنیا مطرح هستند و حمایت کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 7 =

دکمه بازگشت به بالا