اخبار ورزشیفوتبال ایران

الهامی:هیچ تیمی ما را اینقدر تحت فشار نگذاشته بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از دیدار مقابل فولاد لذت بردم و ای کاش این بازی برنده داشت، نکونام نشان داد مربی کاربلدی است.

به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی در نشست خبری پس از تساوی نساجی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: نکونام نشان داد مربی کار بلدی است. یک فوتبال فیزیکی و جاندار از جانب هر دو تیم بود. نیمه اول پایاپای بود اما فولاد به گل رسید. در نیمه دوم با توجه به اینکه مجبور بودیم به گل برسیم با فشار بیشتری کار کردیم. از دقیقه ۷۰ فوتبال فیزیکی بود اما بعد از ان احساسی شد و فولاد به ما چربید. حریف با ارسال توپ های بلند تیم ما را تحت فشار قرار داد. هیچ تیمی اینگونه ما را تحت فشار نگذاشته بود.

سرمربی نساجی تصریح کرد:‌ ما موقعیت‌های خوبی داشتیم آنها هم به تیر زدند بازی خیلی خوبی بود اما ای کاش بازی برنده داشت. به نظرم یکی از بازی‌های با کلاس تاکتیکی و بسیار پرفشار بود خودم از این بازی لذت بردم. از بازی فولاد و شاگردان نکونام هم لذت بردم. واقعا به آنها تبریک می‌گویم تنش و فشار برای ۹۰ دقیقه بود. الان باید واقع‌بین باشیم.

وی در مورد داوری بازی گفت:‌ تشکر ویژه‌ای از داوران دارم واقعا بازی بسیار سختی بود فکر کنم داور ۸ اخطار داد. آرزویم این است که فولاد و جواد نکونام در ادامه راه و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند. می‌دانم حق‌شان بیشتر از این حرفها است.

الهامی گفت: به نظرم فوتبال ما الان از آسیا بالاتر است. تیم‌هایی مانند فولاد به روز بازی می‌کنند و شرایط خوبی دارند وقتی فولاد را این طور دیدم که ۲۰ دقیقه آخر اینگونه فشار آورد فکر نمی‌کردم در این مدت کم این تیم اینقدر خوب شده باشد. باید واقعیت‌ها را گفت. مثل بعضی‌ها نیستم که بگویم ما می‌توانستیم برنده باشیم. ۲۰ دقیقه آخر فولاد واقعا خیلی فشار آورد ولی یک نوع فوتبال بازی کردن برای ما راحت‌تر بود فوتبالی که بیشتر مستقیم بود شاید اگر کولی‌بالی بود در این نوع بازی به آنها خیلی کمک می‌کرد شاید هم شانس ما بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا