اخبار ورزشیفوتبال ایران

فروش بلیت دربی، آغاز شد

فروش الکترونیکی دربی پنج شنبه، از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه آغاز خواهد شد و هواداران می‌توانند برای تهیه بلیت این دیدار به سایت www.gishe3.com مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به فراهم شدن امکان خریداری الکترونیک بلیت بازی‌ها ، به منظور رفاه حال تماشاگران، امکان خرید بلیت بازی با استقلال که روز پنج شنبه که در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر برگزار می شود، از ساعت ۹ صبح  روز دوشنبه از طریق سایت www.Gishe3.com  به صورت آنلاین ، فراهم خواهد بود.

هواداران در صورت در اختیار داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به خرید بلیت بازی در جایگاه مورد نظر خود اقدام نموده و ضمن ارایه کد ملی خود، پس از تکمیل فرایند خرید، کد پیگیری دریافت نمایند.

هواداران به منظور حضور در ورزشگاه حتما باید “اصل کارت ملی” خود را همراه داشته باشند تا بلیت بازی، تحویل آنها شود.

 هر فرد می‌تواند با کارت ملی مربوط به خود که با شماره ملی آن، نسبت به خریداری بلیت اقدام کرده است در ورزشگاه حضور پیدا کند.

گفتنی است؛ برای این بازی تمام ظرفیت(۱۰۰%) طبقه اول و حداقل نیمی از ظرفیت(۵۰%) طبقه دوم ورزشگاه آزادی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه فروش بلیت بازی ها www.gishe3.com به فروش خواهد رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا