اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

انتشار لیست خرید بارسلونا در تابستان

رسانه کاتالونیایی لیست خرید بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی را منتشر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، بارسلونا پس از فتح قریب‌الوقوع لالیگا و برای بازگشت به جمع تیم‌های برتر اروپا، دست روی ستارگان نامداری گذاشته است.

بارسایی‌ها آخرین بار در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ و با مثلث معروف خود که از مسی، سوارز و نمیار تشکیل شده بود، موفق شدند در برلین تیم یوونتوس را شکست دهند و در سال‌های اخیر موفقیت چشمگیری در اروپا نداشته‌اند.

آبی و اناری‌ها حالا با تزریق خون تازه به رگ‌های خود با حضور ژاوی در رأس کادر فنی خود، در پی تکرار موفقیت‌های گذشته هستند و به همین منظور به‌دنبال تقویت تیم خود در پست‌های مختلف هستند.

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا خبر داده بازگرداندن «لیونل مسی» به نیوکمپ هدف اصلی بارسایی‌ها در تابستان است. کاپیتان تیم ملی آرژانتین که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم به مقام قهرمانی رسید، در مسیر جدایی از پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد و خود او هم دوست دارد بار دیگر لباس آبی و اناری را بر تن کند.

«ایلکای گوندوگان» بازیکن میانی منچسترسیتی نیز در لیست خرید ژاوی قرار دارد. هافبک ۳۲ ساله ترکیه‌ای-آلمانی پس از کسب همه عناوین همراه با سیتیزن‌ها در فوتبال انگلیس، به نظر می‌رسد در فکر ماجراجویی جدید در فوتبال اسپانیاست.

«اینیگو مارتینز» مدافع اسپانیایی تیم اتلتیک بیلبائو هم برای تقویت خط دفاعی در نظر گرفته شده است. بارسایی‌ها همچنین در پی جذب یک جانشین برای «روبرت لواندوفسکی» در خط حمله هستند و به همین منظور قصد بازگرداندن «پیر امیریک اوبامیانگ» مهاجم اهل گابن تیم چلسی را دارند.

سران تیم بارسلونا البته برای خرید بازیکن جدید، سد بلند «بازی جوانمردانه مالی» را پیش روی خود می‌بینند و برای خرید بازیکن در تابستان باید هزینه‌های خود را تا ۱۸۰ میلیون یورو کاهش دهند. به همین منظور، باشگاه بارسلونا «برنامه تداوم اقتصادی» پیشنهادی خود را تدوین و برای تایید به لالیگا ارائه کرده است.

با وجود خبرها مبنی بر اینکه لالیگا این طرح اقتصادی بارسلونا را رد کرده است، «جرارد رومرو» خبرنگار اسپانیایی امروز (سه‌شنبه) خبر داده این برنامه مورد تأیید قرار خواهد گرفت. روزنامه «موندو دپورتیوو» اما نوشته لالیگا به این طرح هنوز پاسخ نداده است.

«خاویر تباس» رئیس لالیگا نیز این موضوع گفته بود: دستمزدها باید پایین بیاید تا بارسلونا بتواند طبق قانون، قرارداد مسی را ثبت کند. امضای قرارداد مثل مترو است. وقتی کسی از مترو پیاده نشود نمی‌توانید مسافر جدید سوار کنید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا