فوتبال جهان

فینال لیگ قهرمانان اروپا از دید ژوزه مورینیو

آقای خاص فوتبال جهان فینال لیگ قهرمانان اروپا را ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم فوتبال لیورپول توانست در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مادرید مقابل تاتنهام ۲ بر صفر برنده شود و به مقام نخست برسد.

یکی از تماشاگران ویژه  این بازی، «ژوزه مورینیو» بود. وی که برای بین‌اسپورت بازی را کارشناسی کرد، در مورد بازی انجام گرفته، نظر داد:فکر می‌کنم اگر این بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا نبود و یک بازی از لیگ برتر یا فینال جام اتحادیه بود، همه ما می‌گفتیم که بازی خوبی نبوده است.

وی افزود:اما از آنجایی که این مصاف، فینال لیگ قهرمانان بود، یکسری توجه و احساسات را نیز همراهش داشت.اما باید پذیرفت که کیفیت بازی به هیچ‌وجه خوب نبود.

مربی اسبق تیم‌های منچستریونایتد، چلسی، اینترمیلان و رئال مادرید تصریح کرد:تاتنهام باید ناراحت باشد. چون بازی را باختند و این حس را داشتند که بهتر می‌توانند کارکنند. به نظرم در چنین سطحی باید در بهترین فرم آمادگی بود.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =

دکمه بازگشت به بالا