اخبار ورزشیسایر اخبار

مراسم تودیع و معارفه رئیس آکادمی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس آکادمی ملی المپیک امروز با حضور رئیس، نایب‌رئیس و سرپرست دبیرکلی کمیته برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از آکادمی کمیته ملی المپیک، مراسم تکریم رئیس پیشین آکادمی ملی المپیک و معارفه سرپرست این آکادمی با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک، فرخی رییس حراست و مدیران مراکز آکادمی ملی المپیک، برگزار شد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این باره گفت: ما با قراخانلو مشکلی نداشتیم و مصمم بودیم تا او را حفظ کنیم اما پس از فشارهای بیش از حد نهادهای نظارتی و پس از مشورتی که با همکاران و مدیران کمیته ملی المپیک داشتیم به این نتیجه رسیدیم که مبادا مقاومت ما باعث وارد شدن خسارتی به او شود. پس به این دلیل و پس از جمع بندی های لازم تصمیم گرفتیم سیدشمس الدین تقوی را که از مدیران موفق کمیته ملی المپیک است برای سرپرستی آکادمی ملی المپیک انتخاب کنیم.

صالحی امیری اظهار داشت: برنامه های قراخانلو نظیر دوره های آموزشی، طرح امیدها و ستاره ها، برنامه های مرکز پزشکی و روانشناسی ورزشی و تمرینات آبی باید ادامه یافته و مسیر حرکت آکادمی نباید متوقف و حتی کند شود. باید حضور دکتر قراخانلو در آکادمی پررنگ باشد.

وی عنوان کرد: ما به دنبال تغییر نیستیم بلکه می خواهیم تحول ایجاد کنیم. اکنون دوره مدیریت فردی گذشته و نباید با جابجایی مدیران، سیاست کلی ما تغییر کند. من شخصاً از آکادمی ملی المپیک راضی هستم و تمامی مراکز این آکادمی کار خود را به خوبی انجام می دهند.

در ادامه جلسه رضا قراخانلو ریاست پیشین آکادمی ملی المپیک ضمن تشکر از حمایت های ریاست کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی گزارشی کوتاهی از روند فعالیتهای آکادمی در طی حضور ۲۱ ماه حضور وی در آکادمی ارائه کرد.

همچنین سیدشمس الدین تقوی سرپرست آکادمی ملی المپیک نیز در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از حسن نظر ریاست کمیته ملی المپیک، قراخانلو را مدیری دارای ویژگیهای مثبت مدیریتی دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری سایر مدیران آکادمی بتوان در پیشبرد اهداف آکادمی گام برداشت.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی آکادمی ملی المپیک توسط صالحی امیری به تقوی اعطاء و با اهداء لوح یادبودی از خدمات و تلاش قراخانلو در طی مدت حضورش در سمت ریاست آکادمی ملی المپیک تجلیل شد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا