اخبار ورزشیسایر اخبار

اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور| معرفی اتومبیلرانان برتر بعد از بازبینی فیلم مسابقه

اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور برگزار شد و با توجه به اعتراض شرکت کنندگان، تصمیم گرفته شد تا اتومبیلرانان برتر بعد از بازبینی فیلم مسابقه معرفی شوند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، دومین مرحله از رقابت های اتومبیلرانی سرعت در سال ​۱۳۹۸، به میزبانی پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار شد.

در این رقابت ها نزدیک به ​​​۱۲۸ اتومبیلران برتر از ۱۲ استان کشور حضور داشتند تا در میان استقبال پرشور تماشاگران و طرفداران ورزش اتومبیلرانی که ماه ها در انتظار برگزاری این مرحله از مسابقات بودند، مهارت خود را در رقابت با دیگر شرکت کنندگان​ به نمایش بگذارند.

در این مرحله از رقابت ها​، شرکت کنندگان در ​۱۲ کلاس شامل پراید مقدماتی، ۲۰۶ مقدماتی، پراید اختصاصی، ۲۰۶ اختصاصی، ۴۰۵ اختصاصی، BP اختصاصی، کلاس پراید، ​کلاسهای ۱۴۰۰،۱۶۰۰،۲۰۰۰ GT، کلاس های ۴ و ۶ سیلندر توربو و کلاس آزاد در خط استارت مسابقه ایستادند تا همه تلاش خود را برای رسیدن به سکوی قهرمانی این مرحله بکار گیرند.

ویژگی مهم راند دوم، اشتیاق خاص قهرمانان و انگیزه بالای آنان برای کسب موفقیت بود، موضوعی که باعث شد تا در دل رقابت هایی پرهیجان و پرالتهاب، با حرکات ​متهورانه قهرمانان صحنه های جذابی در روی پیست رقم بخورد. در بسیاری از دورهای مسابقه خصوصا به هنگام سبقت گرفتن اتومبیل ها بر سر ​پیچ ها در چند مورد برخورد ​اتومبیل ها با یکدیگر ​و خروج یکی از دو رقیب به حاشیه پیست، جایگاه رانندگان در مسابقه تغییر می یافت. شدت رقابت و حوادث زیاد مسابقات تصمیم گیری را بر داوران هم سخت کرد و معرفی نفرات برتر را غیرممکن ساخت. با توجه به اتفاقات پرشمار و بر اساس اعلام کمیته برگزاری قرار شد پس از بررسی کامل فیلم مسابقات، اسامی نفرات برتر به زودی اعلام شود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =

دکمه بازگشت به بالا