اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

تاکید ژاوی بر ترک بارسلونا

سرمربی بارسلونا تاکید کرد که تصمیم گرفته شده برای ترک تیم تغییر نمی‌کند.
به گزارش پیشرو ورزش، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت که دیگر “دروغ‌های” رسانه‌ها را تحمل نخواهد کرد. وی همچنین در مورد احتمال ادامه سرمربیگری خود در بارسلونا قبل از دیدار شنبه لالیگا با * پالماس صحبت کرد.
این هفته رسانه‌های مختلف از جمله SPORT گزارش دادند که چگونه این هافبک افسانه‌ای سعی دارد از ۲ روزنامه‌نگار به دلیل اطلاعات نادرست شکایت کند.
ژاوی اظهارداشت: از حمایت‌هایی از من و همکارانم شده تشکر می‌کنم. دوستی با رئیس باشگاه و همین طور دکو مدیر ورزشی وجود دارد اما این چیزی را تغییر نمی دهد.
ژاوی تاکید کرد: من به بهترین چیز برای باشگاه فکر می کنم. اصرار دارم که تصمیم، گرفته شده است و این چیزی را تغییر نمی‌دهد.
وی همچنین درباره مصدومیت دی یونگ و پدری و اینکه تیمش بدون آنها خوب بازی کرده، عنوان کرد: با وجود اینکه بازی‌های خوبی انجام دادیم اما ما دلتنگ فرنکی و پدری شده‌ایم. آنها بازیکنان بزرگی هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 9 =

دکمه بازگشت به بالا