اخبار ورزشیفوتبال جهان

یک قدم تا تاریخ سازی مودریچ برای فوتبال کرواسی

ستاره رئال مادرید با حضور در ترکیب کرواسی در فوتبال این کشور به رکورد بیشترین بازی ملی رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، لوکا مودریچ از سال ۲۰۰۶ برای تیم ملی کرواسی توپ زده و شب گذشته با حضور در ترکیب این تیم مقابل اسلوونی به آمار بیشترین بازی ملی به همراه داریو سرنا رسید. ستاره رئال مادرید اگر شنبه در دیدار مقابل قبرس در ترکیب تیم ملی کرواسی قرار گیرد، می‌تواند با پیشی گرفتن از سرنا رکورد بیشترین بازی ملی در ترکیب فوتبال این کشور را از آن خود کند.

او یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال کرواسی است و توانسته با این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ به فینال این رقابت نیز صعود کند. مودریچ در جام جهانی بهترین بازیکن این رقابت شد و توانست به تنها بازیکن تاریخ کرواسی بدل شود که توپ طلا را از آن خود کرده است. او بازیکنی بود که به ۲ قطبی مسی و رونالدو در سال ۲۰۱۸ پایان داد.

از ۱۳۴ بازی انجام شده توسط «لوکیتا»، مودریچ ۱۲ بار با پیراهن کرواسی در جام‌های جهانی بازی کرده و ۹ بار هم در جام ملت‌های اروپا برای فوتبال این کشور توپ زده است. او تاکنون توانسته ۱۶ گل و ۲۰ پاس گل به ثبت رساند و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال این کشور مبدل شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا