اخبار ورزشیفوتبال جهان

گیکز: انتقال بکام دلایل فوتبالی داشت/۴ بازیکن با فرگوسن چالش پیدا نکردند

بازیکن معروف تاریخ فوتبال ولز دلیل انتقال دیوید بکام را به رئال مادرید فاش کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، رایان گیگز در مصاحبه ای که در دیلی میل انتشار یافت، گفت چرا ۱۷ سال قبل بکام، بازیکن بزرگ منچستریونایتد به تیم رئال واگذارشد. گیگز اظهارداشت: فکر می کنم دلایل انتقال بکام به رئال، به فوتبال مربوط می شود.

او افزود: مشکلات بکام در آن زمان بسیار زیاد بودند. هر هفته با سرآلکس فرگوسن، مربی تیم چالش پیدا می کرد. زمان مناسبی برای رفتن او مهیا شده بود.

ستاره سال های ۱۹۸۷ تا ۲۰۱۴ شیاطین سرخ ادامه داد: البته برای من هم همین چالش ها بوجود آمد. حدود ۶ تا ۷ مرتبه فرگوسن به من هشدار داد. حتی مرا جریمه هم کرد.البته در پایان فهمیدم که او به من اهمیت می دهد و می خواهد که در تیم وضعیت بهتری پیدا کنم. فرگوسن این کارها را می کرد تا کنترل کاملش را به تیم تحمیل کند.

ستاره ولزی که یکی از اسطوره های منچستر محسوب می شود، در این مصاحبه به یک نکته مهم نیز اشاره کرد.او گفت سال ها عضو منچستر بودم. فقط ۴ بازیکن بودند که فرگوسن با آنها چالش نداشت و مشاجره نکرد. آنها اریک کانتونا، بریان رابسون، روی کین و کریستیانو رونالدو بوند. زیرا هر کدام موفق شدند تمام دستورالعمل های فرگوسن را به طور دقیق انجام دهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =

دکمه بازگشت به بالا