اخبار ورزشیفوتبال ایران

تازه واردهای لیگ برتر در کدام ورزشگاه میزبان هستند؟

دو تیم گل گهرسیرجان و شاهین شهرداری بوشهر برای میزبانی در لیگ برتر نوزدهم مشکلاتی دارند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، زمان آغاز لیگ برتر نوزدهم هنوز مشخص نشده و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید می کنند تا شرایط ایمنی و امنیتی ورزشگاه ها به استانداردهای لازم نرسد مسابقات را آغاز نخواهند کرد. دو تیم گل گهرسیرجان و شاهین شهرداری بوشهر در این فصل به لیگ برتر صعود کرده اند و وضعیت میزبانی این دو تیم هم شرایط خاص خود را دارد.

شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید سردار نادر مهدوی میزبان حریفان خواهد بود. ورزشگاهی تازه تاسیس و ۱۵ هزار نفری که می تواند میزبان مسابقات لیگ برتری شود به شرطی که اصلاحاتی جزیی در آن صورت بگیرد.

گل گهرسیرجان اما هنوز ورزشگاه مشخصی برای میزبانی در لیگ برتر ندارد. ورزشگاه تازه تاسیس آن هنوز آماده میزبانی و بهره برداری در لیگ برتر نیست به همین دلیل ممکن است این تیم در یکی از شهرهای تهران، کرج و کرمان میزبان حریفان خود در لیگ برتر باشد. اگر گل گهری ها اصرار بر بازی در شهر خود داشته باشند شاید مجبور باشند بدون حضور تماشاگران از حریفان خود میزبانی کنند.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا