اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانورزش تهران

گفتگوی علی جوادی با خبرنگاران درمورد مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس

مدیرکل ورزش و جوانان تهران درمورد اقدامات این اداره کل در راستای اخذ مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد‌.
به گزارش پیشرو ورزش، علی جوادی در حاشیه فینال جام رمضان فوتسال تهران، اظهار داشت: در آخرین شب ماه مبارک رمضان با برنامه‌ریزی خوب هیات فوتبال استان، پس از ۱۵_۱۴ سال بار دیگر شور و هیجان را در فوتسال پایتخت می‌بینیم. بابت این موضوع از میرشاد ماجدی و همکارانش تشکر می‌کنم. همه در ذهن دارید چه بازیکنانی در سال‌های گذشته در این مسابقات شرکت می‌کردند. همه تیم‌های تهرانی هم موظف به حضور در این مسابقات بودند. خاطرات خوب بازی و داوری را از جام رمضان در سالن‌های مختلف شهر به یاد داریم.
وی افزود: از همان مسابقات استعدادیابی صورت گرفت و تیم ملی فوتسال ما توانست جایگاه خوبی در آسیا و جهان پیدا کند. امیدوارم بار دیگر شرایط به شکلی شود که بتوانیم در تمام سالن‌ها از سال‌های آینده مسابقات را برگزار کنیم. جای خوشحالی دارد که همه شهرستان‌ها موظف به تیم دادن شده‌اند. امیدوارم از سال آینده همه باشگاه‌های استان تهران در رده پیشکسوتان و بزرگسالان در این مسابقات تیم بدهند.
مدیرکل ورزش و جوانان تهران درمورد اینکه آیا برای برگزاری بهتر این مسابقات حمایتی از هیات فوتبال این استان صورت گرفته است، توضیح داد: هر کمکی از ما خواسته باشند، دریغ نمی‌کنیم. خدا را شکر هیات فوتبال استان در حال حاضر به شرایطی رسیده که می‌تواند خودش را اداره کند. یکی از سیاست‌های ما این است هیات‌های پایتخت در کلیه رشته‌ها بتوانند خودشان برنامه‌های خود را اجرا کنند و اگر جایی نیاز به کمک ما داشتند، حتما در کنارشان هستیم. در جلسه امروز به دوستان خود در هیات والیبال هم گفتیم شما هم به این سمت بروید که مسابقات جام رمضان را برگزار کنید تا این استعدادیابی و استعدادسازی را در برنامه داشته باشیم.
جوادی درمورد آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه تختی تهران، عنوان کرد: گفته بودیم این مجموعه از نیم فصل به دور خدمات رسانی و برگزاری مسابقات اضافه می‌شود. در بهمن و اسفند سال گذشته سرمایی رقم خورد که مشاور زمین اعلام کرد صلاح نیست فعلا در این زمین بازی برگزار شود و بهتر است مقداری ریشه زمین قوی‌تر شود. ما هم سعی کردیم با عذرخواهی حرف مشاور را اجرا کنیم زیرا خواسته بودیم به ما کمک فنی بدهد. او هم صلاح دانست در فصل گرما با تقویت زمین و مستحکم‌تر شدن ریشه آن، بازی‌ها را در ورزشگاه تختی برگزار کنیم.
وی ادامه داد: مجموعه از لحاظ برگزاری بازی‌ها آمادگی دارد. سیستم نور ورزشگاه کاملا عوض شده و فقط اکنون در مورد پیست تارتان به دلیل نرسیدن اعتبارات مشکل داریم‌. ان‌شاءالله با فراهم کردن این پست با مشارکت شهرداری که به ما قول داده، به شرایط مطلوبی از لحاظ بصری می‌رسیم. سکوها مقاوم‌سازی و رختکن‌ها نیز تجهیز شده است. قبل از عید بازدیدی داشتیم که همه موارد انجام شده. گیت‌ها هم در حال نصب است. شرایط را به شکلی آماده می‌کنیم که برگزاری‌ بازی‌ها خیلی باعجله نشود و زمین آسیب نبیند.
مدیرکل ورزش و جوانان تهران درخصوص آخرین وضعیت واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا به پرسپولیس و استقلال، عنوان کرد: مقام عالی وزارت برای اولین بار ساعت ۷ صبح در ماه مبارک رمضان جلسه گذاشت و پیگیر موضوعات بارگذاری مدارک ۲ باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای از AFC بود‌. قبل از آن هم با کیومرث هاشمی صحبت و اعلام آمادگی برای کمک به استقلال و پرسپولیس کردم. مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا(ع) به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شده است. با مدیران ۲ باشگاه در این مورد مکاتبه کردیم تا برای اینکه هیچ مشکلی نداشته باشند، تفاهم‌نامه بنویسیم که این ۲ مجموعه را به آنها تحویل بدهیم و با این شرایط قانونی مجوز بگیرند.
جوادی افزود: برای اخذ مجوز کمیسیون ماده ۵ هم ۲۴ ساعته همه کارها را انجام دادیم و هیچ موضوعی در اداره کل ورزش و جوانان تهران مطرح نماند که خلل یا تهدیدی ایجاد کند. به دستور هاشمی تمام اقداماتی که به ما بازمی‌گردد، انجام شده و پروانه فعالیت باشگاه را نیز صادر کرده‌ایم. با مشارکت دبیرخانه اداره کل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و احمدی با باشگاه‌ها همراهی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا