اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

چگینی: یک امتیاز هم برای تیم نوپای لیگ برتری ارزش دارد چه برسد به ۳ امتیاز

سرپرست تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: یک امتیاز هم برای تیم شمس آذر قزوین که در لیگ برتر نوپا است ارزش دارد چه برسد به اینکه ۳ امتیاز از ما کم کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مورد شکایت باشگاه سایپا از شمس‌آذر قزوین به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجازی به نام مجتبی حسینی صادر کرد که بر این اساس شاگردان سعید دقیقی باید فصل آینده لیگ برتر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با ۳ امتیاز منفی شروع کنند.

مصیب چگینی، سرپرست تیم شمس آذر در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص این رای اظهار داشت: صد درصد اعتراض خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کمیته استیناف اعلام خواهیم کرد. روز گذشته شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه ما در جلسه کمیته انضباطی تمام مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کرد و گفت وقتی باشگاه تخلفی نکرده، باید کمیته انضباطی و سایپا خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جای ما بگذارند. خود حسینی هم در جلسه کمیته انضباطی گفت که شمس‌آذر نقشی در صدور کارت پایان خدمت جعلی وی نداشته و ما هم آن کارتی که تحویل گرفته بودیم، به سازمان لیگ ارائه کردیم.

وی افزود: سؤال من این است؛ آیا حسینی بازیکن تأثیرگذاری برای شمس‌آذر بود؟ او ۱۱ بازی برای تیم ما به زمین رفت، یک بار مقابل خیبر باختیم و با خلیج فارس ماهشهر مساوی کردیم. از مسئولان کمیته انضباطی خواستیم به دقایق حضور او در ۹ بازی باقیمانده نگاه کنند. دقایق تک‌تک بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای اعضای کمیته انضباطی شمردیم. حسینی مقابل خوشه طلایی دقیقه ۸۴ در شرایطی که بازی ۳ بر صفر بود به زمین آمد، برابر پارس جنوبی ۵ بر صفر جلو بودیم که دقیقه ۷۸ وارد زمین شد. دقیقه ۶۸ بازی ۲ بر یک جلوی تیم ما مقابل شهرداری همدان وارد زمین شد. همچنین مقابل شهرداری آستارا در شرایطی که ۳ بر یک جلو بودیم، دقیقه ۸۴ به زمین آمد. در بازی با همین سایپا هم ۳ بر صفر جلو بودیم که دقیقه ۸۰ باز هم به عنوان نفر تعویضی به زمین آمد.

سرپرست تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین عنوان کرد: اگر تیم ما در این ماجرا دخیل بود، چه نیازی داشتیم که او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در چنین لحظاتی به زمین بفرستیم؟ بازیکنی که نه گل زده، نه پاس گل داده و کارایی خاصی برای شمس‌آذر نداشته است. تیم ما سال گذشته تمام آمارهای لیگ یک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خود اختصاص داد. از بزرگ و کوچک تیم هم در این موفقیت‌ها زحمت کشیدند، اما اینکه مدام به شمس آذر انگ بزنند و بگویند باشگاه در جریان کارت پایان خدمت جعلی حسینی بوده، زیبنده شهاب زندی و کل عوامل تیم ما نیست. زیاد در این فوتبال نبوده‌ام و خدمت همه عزیزان درس پس می‌دهم، اما در این مدت جز صداقت، پاکی و راستی یک گام برنداشته‌ایم.

چگینی اضافه کرد: همین ۳ امتیاز برای شمس آذر که به عنوان یک تیم نوپا وارد لیگ برتر می‌شود و اولین تجربه‌اش در این مسابقات است، خیلی تأثیرگذار است. استقلال خوزستان که پس از تیم ما به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کرد، سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. شمس‌آذر کم‌تجربه‌ترین تیم در لیگ برتر است. یک امتیاز هم برای ما ارزش زیادی دارد، چه برسد به ۳ امتیاز. امروز نشستی با مسئولان باشگاه خواهیم داشت و صد درصد به این رای اعتراض می‌کنیم. شب گذشته واقعا در جلسه کمیته انضباطی نگران بودیم. زیرا حرف‌های ضد و نقیضی شنیدیم، اما خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قسم دادیم هرچه خیر است رقم بخورد. اگر شمس‌آذر و مصیب چگینی قدم اشتباهی برداشته‌اند، باید گفت عالم محضر خداست و نباید در محضر خدا معصیت کرد. خدا شاهد کار است و اگر تخلفی کرده بودیم، باید جوابمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهد.

وی در مورد اظهارات شهاب زندی نسبت به رفتار برخی مردم قزوین در این پرونده و انتقاد به هجمه‌هایی که آنها درست کرده‌اند، اظهار داشت: چند سال است در قزوین حضور دارم و به زندی حق می‌دهم. مستنداتش موجود است که برخی افراد در همین قزوین چه کارهایی انجام داده‌اند. واقعا جای تاسف دارد. به عنوان یک قزوینی از این اتفاق شرم می‌کنم. همه اعضای باشگاه برای تیم زحمت کشیده‌اند. بد است بگویند قزوینی‌ها به خودشان رحم نکردند. برای یک استان و شهر باعث شرمندگی است که خودزنی کنند. چاقو دسته خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌برد. واقعا برای ما این اتفاق قابل هضم نیست. همه برای اعتبار و آبروی خود و شهرمان زندگی می‌کنیم، اما به چه قیمت این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادند. زندی واقعا اینجا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حق دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا