اخبار ورزشیفوتبال جهان

گزارشی از تازه وارد ایتالیایی لیگ قهرمانان

آتالانتا پس از سال‌ها با درخششی که در طول فصل داشت در نهایت رستگار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،‌ فصل پر فراز نشیب لیگ سری آ ایتالیا در نهایت در حالی به نقطه پایان رسید که در هفته پایانی  چهره تیم‌هایی که در پی سهمیه لیگ قهرمانان بودند، مشخص شدند.

آتالانتا با مدیریت و درایت جان پیرو گاسپرینی فصل خوبی را پشت سر گذاشت و با فروغی که در نیم فصل دوم داشت به فینال جام حذفی رسید اما مغلوب لاتزیو شد و از کسب جام باز ماند.

البته تیم تحت هدایت جان پیرو گاسپرینی در نیم فصل دوم بسیار درخشان ظاهر شد و در نهایت در ایستگاه پایانی جایگاه سوم را بالاتر از اینتر کسب کرد.

حضور آتالانتا در لیگ قهرمانان بازتاب‌های فراوانی در رسانه‌های ایتالیا و اروپا داشت.تصویر زیر در سایت گل نشان از تغییر لوگوی این تیم به مناسبت حضور در لیگ قهرمانان دارد.

آتالانتا در فصل ۲۰۱۸/۱۹ در ۳۸ بازی در اسکودتو ۲۰ پیروزی، ۹ تساوی و ۹ شکست را متحمل شد و در نهایت با ۷۷ گل زده و ۴۶ گل خورده به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه سوم ایستاد و میهمان تازه وارد  ایتالیایی‌ها در چمپیونز لیگ لقب گرفت.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا