اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

محرومیت تعلیقی برای بازیکن استقلال و سرمربی هوادار توسط کمیته انضباطی

کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص بازیکن استقلال و کادر تیم هوادار صادر کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، دیدار تیم های هوادار تهران و آلومینیوم اراک در هفته سوم برگزار و از سوی محمود فکری ، سرمربی تیم هوادار تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

سیروس دین محمدی، مربی تیم هوادار به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

علی طهماسبی، مدیر تیم هوادار تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

ضمنا با صدور این رای ، دستور موقت شماره ۱۰۵۸ از سوی کمیته انضباطی ملغی الاثر می شود.

کمیته انضباطی در خصوص تخلف روزبه چشمی، بازیکن تیم استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه علیه داور بازی پس از دیدار برابر سپاهان اعلام کرد که تخلف انتسابی به ایشان محروز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که به مدت شش ماه تعلیق می شود، محکوم شد.

رای صادره قابل اجرا و قطعی است. ضمنا با صدور این رای ، دستور موقت شماره ۱۰۴۷ از سوی کمیته انضباطی ملغی الاثر می شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا