اخبار ورزشیفوتبال جهان

برباتف: منچستریونایتد در بهترین شرایط با سیتی بازی می کند

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال بلغارستان نظرش را در مورد دربی شهر منچستر بیان کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، فردا (یکشنبه ) دیدار مهمی در رقابت های هفته  بیست و نهم لیگ برتر انگلیس  انجام می شود.

در پیکاری که در ورزشگاه الدترافورد انجام خواهد شد، منچستریونایتد میزبان همشهری های منچسترسیتی است.

دیمیتار برباتف که در سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۰  برای تیم ملی بلغارستان ۷۸ بازی کرد و البته در لیگ انگلیس نیز بازیکن منچستریونایتد در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ بود، به بحث درباره این دربی مهیج پرداخت.

وی در مصاحبه با بتفایر اظهار داشت:یونایتد هم اکنون در اوج آمادگی  است و در بهترین زمان ممکن با منچسترسیتی روبه رو می شود.

پیشکسوت ۳۹ ساله افزود:از طرفی ماجرای قهرمانی لیگ برتر برای پپ گواردیولا به پایان آمده و امیدش به نتیجه گیری در لیگ قهرمانان اروپاست. به نظرم یونایتد باید از  این مساله خوب استفاده کند. اطمینان دارم که همینگونه هم خواهد شد. پیروزی بر منچسترسیتی، بردی مهم و بزرگ برای آنها خواهد بود. ضمن آنکه

۳ امتیاز بسیار ارزشمند را برای رسیدن به جمع ۴ تیم اول جدول کسب خواهند کرد.

یونایتد و سیتی در فصل جاری تاکنون ۳ بار برابر هم به میدان رفته اند که شیاطین سرخ در ۲ بازی موفق شدند تیم گواردیولا را در ورزشگاه اتحاد شکست دهند.

این ۲ برد پیروزی ۲ بر یک در لیگ برتر و برد یک بر صفر در بازی برگشت جام اتحادیه بوده اند.

منچسترسیتی هم برد ۳ بر یک در الدترافورد داشته است.هم اکنون لیورپول با ۷۹ امتیاز از ۲۸ بازی صدرنشین است.منچسترسیتی با یک بازی کمتر و ۵۷ امتیاز رتبه دوم را دارد.

لسترسیتی با ۲۸ بازی و ۵۰ امتیاز سوم است و چلسی نیز با ۴۵ امتیاز و ۲۸ بازی رتبه چهارم را در اختیار دارد.

منچستریونایتد نیز با ۴۲ امتیاز از ۲۸ بازی در رده پنجم حاضر است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا