اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

کریمی: لوپز گفت استقلال زیرساخت ندارد، تا فردا یک ایرانی سرمربی ما می‌شود

سرپرست باشگاه استقلال گفت: حضور لوپز در استقلال منتفی شد زیرا او گفت این باشگاه زیرساخت ندارد.

به گزارش پیشرو ورزش، حجت کریمی درمورد اینکه آیا استقلال با خوان رومن لوپز کارو قرارداد می‌بندد و پاسخ او در زمان ترک ایران، اظهار داشت: پس از اینکه ساپینتو با ما قطع همکاری کردیم، درخواست دادیم برخی گزینه‌ها را بررسی کنیم. لوپز هم برای ما رزومه فرستاد و او را دعوت کردیم که به ایران آمدیم‌‌. برخی مسائل بود و اتفاقاتی افتاد که درموردش نمی‌خواهم الان صحبت کنم.

وی درخصوص روند مذاکرات استقلال با لوپز، تصریح کرد: پس از ورود لوپز جلسه‌ای با او داشتیم تا از امکانات ما بازدید کند‌. روزی که با لوپز جلسه داشتم، مسائلی عنوان شد که یکی از آن‌ها بحث زیرساخت‌ها بود. لوپز گفت استقلال زیرساخت‌ ندارد تا من به عنوان یک مربی حرفه‌ای در این تیم حضور پیدا کنم.

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: لوپز برخی مسائل فنی را عنوان کرد‌ و اتفاقاتی افتاد. جای خوشحالی است که یک مربی خوب بیاید و برخی موارد را به ما اعلام کند.

کریمی درمورد انتقادات مطرح شده نسبت به برگزاری نشست خبری برای لوپز با توجه به اینکه او فقط برای مذاکره به باشگاه آمده بود، توضیح داد: وقتی لوپز به باشگاه آمد، خبرنگاران جلوی در باشگاه حضور داشتند. مسئول رسانه‌ای ما نیز برای اینکه به آن‌ها بی‌احترامی نشود، این افراد را به طبقه سوم باشگاه آورد تا احترامی برایشان قائل شود. پس از خروج لوپز از جلسه با ما، این مسئول رسانه‌ای مجبور شد نشستی را برگزار کند تا خبرنگاران نشستی هم داشته باشند.

او درخصوص اینکه به چه دلیل سایت باشگاه این نشست را پوشش داد زیرا استقلال بزرگ است و ماشین اجاره‌ای نیست که هرکسی با آن یک دور بزند و قبل از امضای قرارداد با این باشگاه نشست خبری برگزار کند، توضیح داد: این کار را به احترام خبرنگارانی انجام دادیم که چندین ساعت جلوی در باشگاه ایستاده بودند. وقتی با مسئول رسانه‌ای‌ استقلال هم صحبت کردیم او گفت به این دلیل که خبرنگاران جلوی در باشگاه بودند، از آن‌ها خواستیم داخل بیایند.

سرپرست استقلال درمورد برآیند مذاکرات این باشگاه با لوپز، عنوان کرد: او تشریف برد و شرایط مثبت نبود. ان‌شاء‌الله تا فردا نام سرمربی استقلال را اعلام می‌کنیم.

کریمی درخصوص اینکه گزینه استقلال قطعا ایرانی است و آیا به ۲ گزینه پایانی رسیده‌اند، گفت: بله‌.

وی درمورد آخرین وضعیت مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال تاکید کرد: اگر اجازه بدهید این مورد را هم فردا پیگیری می‌کنم زیرا ۳_۲ روز قبل با مهدی تاج جلسه‌ای داشتیم اما متاسفانه اتفاقی که باید می‌افتاد نیفتاد. شنبه بار دیگر با رئیس فدراسیون جلسه خواهیم داشت و نتیجه را فردا اعلام خواهیم کرد.

کریمی درخصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال، پاسخ داد: همه بازیکنان ما قرارداد دارند و بازیکنی نیست که قرارداد نداشته باشد. ان‌شاءالله پس از انتخاب سرمربی، این موضوع نیز انجام خواهد شد.

وی درمورد نکاتی که لوپز کارو با توجه به شناختی که از ساپینتو داشت در جلسه اخیر درمورد او گفته است، تاکید کرد: ساپینتو یکی از بازیکنان لوپز بود. پس از دیدن فیلم بازی استقلال و پرسپولیس، برخی مسائل را گفت که در آینده در این مورد نیز صحبت خواهیم کرد.

سرپرست استقلال درمورد اینکه پیش از این گفته بود قانون سقف بودجه را رعایت نخواهد کرد، توضیح داد : نگفتم رعایت نخواهیم کرد‌ اما برخی قراردادهای ما سال گذشته بسته شده که به این سقف نمی‌خورد. روی همین مبنا صحبت کردم که قراردادهای قبلی با سقف بودجه امسال نمی خواند.

کریمی در واکنش به این موضوع که سازمان لیگ اعلام کرده تخطی از سقف بودجه با برخوردهایی همراه خواهد شد زیرا سازمان بازرسی نیز ورود می‌کند، گفت: هرچه قانون تعیین کند، آن را انجام خواهیم داد اما باید راهکاری پیدا کنیم تا قراردادهایی که سال گذشته بسته شده و از سقف خارج است، درست شود.

وی درمورد میزان هزینه‌کرد استقلال در سال گذشته، پاسخ داد: بهتر است اعلام نکنیم اما بیشتر از مبلغ سقف بودجه بود.

سرپرست استقلال درخصوص اینکه آیا این مبلغ حدود ۴۲۰ میلیارد تومان بود، توضیح داد: میزان هزینه استقلال در سایت کدال آمده و نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم. این مبلغ درست است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا