اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

صعود منچستر یونایتد در دقیقه ۱۲۱ با عبور از لیورپول در جام حذفی

تیم فوتبال منچستر یونایتد در دیداری تماشایی و پرگل مقابل لیورپول در ۱۲۰ دقیقه مبارزه به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.
به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه اولدترافورد منچستر یونایتد به مصاف لیورپول رفت و در دیداری تماشایی، مهیج و پرگل و پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش و مبارزه به برتری ۴ بر ۳ رسید تا صعودی شیرین برای منچستر یونایتد ثبت شود.
لیورپول نیز که قهرمان اتحادیه شده بود، با این رقابت خداحافظی کرد و نتوانست به نیمه نهایی راه یابد.
تیم‌های منچستر سیتی، منچستر یونایتد، چلسی و کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارند.
در این بازی ابتدا منچستر یونایتد توسط مک‌تامینی در دقیقه ۱۰ به گل رسید ولی لیورپول توانست در ۳ دقیقه توسط مک آلیستر و صلاح به گل برسد و نیمه اول با برتری لیورپول به پایان برسد.
در نیمه دوم حملات ۲ تیم به جایی نرسید تا اینکه شوت آنتونی در دقیقه ۸۷ وارد دروازه کلهر شد و بازی با تساوی ۲ بر ۲ به وقت‌های اضافی رفت.
در وقت‌های اضافی لیورپول با شوت الیوت در دقیقه ۱۰۵ به گل سوم رسید ولی مارکوس رشفورد به جبران تمام فرصت‌سوزی‌های خود در دقیقه ۱۱۲ گل سوم منچستر یونایتد را به ثمر رساند.
در حالی که همه منتظر ضربات پنالتی بودند، منچستر یونایتد با یک ضد حمله و اشتباه هاروی الیوت به موقعیت عالی رسید و اینجا آماد دیالو گل چهارم شیاطین سرخ را در دقیقه ۱+۱۲۰ به ثمر رساند تا صعودی دراماتیک برای شاگردان تن‌هاگ ثبت شود.
یورگن کلوپ در آخرین فصل حضور لیورپول در تلاش بود که به تمامی جام‌ها برسد ولی قهرمانی جام حذفی از دستانش پرید!
لیورپول در این فصل قهرمانی جام اتحادیه شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا