اخبار ورزشیفوتبال جهان

چراغ سبز مولر به یواخیم لو

مهاجم باتجربه فوتبال آلمان برای بازگشت به این تیم به سرمربی «مانشافت» چراغ سبز نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، یواخیم لو که هفته قبل اعلام کرد بعد از یورو ۲۰۲۰ از مقامش کناره‌گیری می‌کند، وضعیت توماس مولر، جروم بواتنگ و ماتس هوملس را که در سال ۲۰۱۸ آنان را از تیم ملی کنار گذاشت، به دقت زیر نظر دارد.

«یوگی» اخیرا تحت فشار رسانه‌ها و عملکرد خوبی که این نفرات داشتند، عنوان کرد امکان فراخوانی مجدد این بازیکنان پرسابقه بالای ۳۰ سال سن، به تیم وجود دارد.

مربی ژرمن ها که به خاطر جوانگرایی درتیمش، این ۳ بازیکن را کنار گذاشت، بدنبال عملکرد ضعیف برخی از جوانان تیمش و عملکرد قابل توجه نفرات مذکور در تیم‌هایشان، از موضعش عقب نشینی کرد.

البته بین این ۳ بازیکن قدیمی، تاکنون بیشتر از همه توماس مولر، خوب کار کرده است.

مولر در بازی شنبه شب برابر وردربرمن با ۲ پاس گل در برد ۳ بر یک تاثیرگذار بود و بار دیگر گوشه‌ای از آمادگی عالی این روزهای خوبش را عیان کرد.

مولر ۳۱ ساله با آن دو پاس گل، در فصل جاری در مجموع  ۱۳ پاس گل داده و اکنون بهترین «پاسور بوندس‌لیگا» محسوب می شود.

این بازیکن که در تمام نقاط خط حمله، کارایی بالا دارد، در مصاحبه امروز با کانال دوم تلویزیون آلمان برای بازگشتش به تیم ملی چراغ سبز نشان داد.

او گفت: ما خوب کارمان را انجام می دهیم. می خواهیم در آلمان و تا یورو، خیلی خوب باشیم و کمتر مورد انتقاد قرار بگیریم و در عین حال از حمایت بیشتری برخوردار شویم.

وی افزود: من یک آلمانی و ملی پوش هستم، البته در وضعیت انتظار قرار دارم. ضمن اینکه از تیم ملی کناره‌گیری نکرده ام به همین خاطر است که به حضور در تیم ملی علاقه دارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا