اخبار ورزشیورزش تهران

حضور دبیرکل کانون جوانان تهران در روابط عمومی اداره کل ورزش استان تهران به مناسبت روز خبرنگار

 

دبیرکل کانون جوانان شهر تهران با مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان تهران دیدار و روز خبرنگار را به وی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، حسین شیرازی مقدم با همراهی مسلم گودرزی (معاون علمی و آموزشی و قائم مقام معاونت امور ورزشی کانون جوانان منطقه ۱۴) با حضور در دفتر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران روز خبرنگار را به پیام نظر (مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران) و همکاران روابط عمومی تبریک گفتند.

در این حضور مهندس نظر با تشکر از حضور دبیرکل جوانان تهران حسین شیرازی و فعالیت های وی را در کلیه امور ستود و حمایت خود را از ایشان و مجموعه کانون جوانان ابراز نمود.

دبیرکل کانون جوانان شهر تهران با قدردانی از مهندس پیام نظر مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از فعالیت های این مدیر قدیمی و زحمت کش عرصه خبر و روابط عمومی تشکر کرد.

همچنین حسین شیرازی نیز اعلام کرد با کلیه پتانسیل در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خواهیم بود و اعلام آمادگی کرد در برنامه های این اداره کل مشارکت داشته باشند. در پایان از آقای موسوی (خبرنگار پیشکسوت ورزش ) نیز توسط مهندس پیام نظر در حضور حسین رحیمی پور (قائم مقام روابط عمومی اداره کل) و حسین شیرازی مقدم (دبیرکل کانون جوانان شهر تهران و دبیر منطقه۱۴) تجلیل بعمل آمد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا