اخبار ورزشیفوتبال جهان

پیرلو: یوونتوس جوان نیاز به زمان دارد/۱۰ نفره شدن روی ما بازی ما تاثیر گذاشت

سرمربی یوونتوس بعد از تساوی مقابل کروتونه، گفت: با بدشانسی در دو بازی اخیرمان ما ۱۰ نفره شدیم اما تیم جوان نیاز به زمان دارد تا بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش پیشرو اسپرت، تیم فوتبال  یوونتوس شب گذشته در هفته چهارم سری آ ایتالیا میهمان کروتونه بود و با نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

پیرلو بعد از این تساوی، گفت: با بدشانسی در دو بازی اخیرمان ما ۱۰ نفره شدیم اما تیم جوان نیاز به زمان دارد تا بتواند عملکرد بهتری داشته باشد. بازیکنان جوان نیاز دارند تا در بازی‌های زیادی شرکت کنند و با اشتباهات خود تجربه کسب کنند. تیم خوبی را ایجاد کردیم ولی هنوز در مرحله اجرا قرار داریم و باید زمان کافی به این تیم داد.

وی افزود: ما قبل از این بازی فرصت زیادی نداشتیم و تنها روز گذشته با حضور تمام بازیکنان تمرین کردیم. همچنان که گفتم ما نیاز به زمان داریم و ما فقط روز گذشته تاکتیک خود را بازیکنان تمرین کردیم. آرتور از فوتبال اسپانیا آمده و نیاز به زمان دارد تا خود را با فوتبال ایتالیا وفق دهد. بازی رضایت بخشی مقابل کروتونه داشتیم ولی ۱۰ نفره شدن روی بازی ما تاثیر گذاشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا