اخبار ورزشیورزش تهران

پیام نظر: با راه اندازی استودیو خبر، یکی از آرزوهای ما در روابط عمومی ها و ارتباطی ها در حوزه ورزش و جوانان محقق شد

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی این اداره کل تاکید کرد: استان تهران در همه زمینه ها الگو و پیشرو است، اما باید خیلی بهتر و فراتر باشیم.

به گزارش پیشرو ورزش، در این مراسم که به مناسبت “روز روابط عمومی و ارتباطات” با حضور “علی جوادی” مدیرکل، صائبی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری، اژدر شهابی معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، معاونین و مدیران ستادی اداره کل و مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه و شهرستان، امروز(دوشنبه) در استودیو خبر ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، “پیام نظر” به چگونگی راه اندازی استودیو خبر اشاره کرد و گفت: هدف از راه اندازی این استودیو، دسترسی آسان به اخبار و اطلاعات به منظور خدمت رسانی به مردم در راستای جهاد تبیین مقام معظم رهبری و تاکید دولت خدمتگزار بر اطلاع رسانی راحت و سهل به مردم است و اداره کل به عنوان متولی ورزش و جوانان همواره نیازمند چنین مکانی بود.
وی با ابراز خوشحالی از افتتاح استودیو خبر در سال۱۴۰۱ افزود: با راه اندازی این استودیو، یکی از آرزوهای ما در روابط عمومی ها و ارتباطی ها در حوزه ورزش و جوانان محقق شد و امیدواریم در سال۱۴۰۲، این مکان فعال و پویا در خدمت قهرمانان و ورزشکاران باشد.
مدیر روابط عمومی اداره کل از سه اتفاق تحت عنوان “اولین ها” در سال ۱۴۰۱ گفت و ادامه داد: افتتاح استودیو خبر ورزش و جوانان، یک جریان قوی اطلاع رسانی برای توانمند سازی ورزش و جوانان استان تهران بود. اتفاق مهم دیگر عملیاتی کردن بند “چ” برای اولین بار در اداره کل بود که براساس آن و طی قراردادی که با صدا و سیما منعقد شد، یک اعتباری در صدا و سیما دیده شد تا بتوانیم برنامه های خود را در سطح ملی در صدا و سیما انعکاس دهیم.
پیام نظر در ادامه به سومین اتفاق مهم در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: رکورد خروجی اخبار این اداره کل بیش از ۷ هزار خبر در سال گذشته بود، اخباری که شما عزیزان همکار در روابط عمومی ها آن را تولید و ارسال کردید و به صورت روزانه اخبار فعالیت ها و برنامه های همکاران و روسای خود را در حوزه ها و شهرستان پوشش دادید که به شکل مستند در جشنواره شهید رجایی استانداری ثبت شد، به گونه ای که زیبنده استان تهران است.
وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه استان تهران در همه زمینه ها، الگو پیشرو است، اما باید خیلی بهتر و فراتر باشیم و با وجود استودیو خبر، توقع از ما بیشتر از همیشه خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا