اخبار ورزشیورزش تهران

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت تاریخ‌سازی کاروان “فرزندان ایران” در بازیهای پاراآسیایی هانگژو

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در پیامی تاریخ‌سازی کاروان “فرزندان ایران” در بازیهای پاراآسیایی هانگژو را به ورزشکاران پرافتخار جانباز و توان یاب، مدیران و مربیان پرتلاش این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پیشرو ورزش، در پیام “علی جوادی” آمده است:
ورزشکاران جانباز و توان‌یاب با کسب رتبه دوم بازی‌های پاراآسیایی برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور، شایستگی های خود را که حاصل سال ها تمرینات سخت و طاقت فرساست، بیش از پیش به منصه ظهور گذاشتند و واژه زیبا و ماندگار «ما می‌توانیم» را این بار با از خودگذشتگی و ایثار و در رقابتی نزدیک و نفس گیر با حریفان قدر قاره کهن به اثبات رساندند.
اینجانب، ضمن تبریک این موفقیت تاریخی به ‌تمامی مسئولین، دست‌اندرکاران، مربیان، قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جانبازان و توان یابان، بویژه مدال آوران و نمایندگان ارزنده استان تهران در این رویداد بزرگ که با افتخارات غرورآفرینی همراه بوده است، اعتقاد دارم ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حمید الداغی، در کنار این افتخارآفرینی، مدال معنوی و فرهنگی زرینی است که برای همیشه تاریخ بر سینه تک تک اعضای کاروان اعزامی به هانگژو خواهد درخشید و نام آنان را در دل و جان مردم ایران و فلسطین ماندگار خواهد کرد.
ان شاالله با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر ورزشکاران جانباز و توان‌یاب استان تهران و کشور، این بار شاهد افتخار آفرینی های مجدد و اهتزاز چندین باره پرچم مقدس جمهوری اسلامی در بازیهای پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا