اخبار ورزشیسایر اخبار

پیام احساسی هادی چوپان پس از کسب عنوان دومی رقابت‌های المپیای ۲۰۲۳

هادی چوپان پس از خروج خشمگینانه از استیج به برنده المپیا ۲۰۲۳ تبریک گفت، درک لونسفورد قهرمان رقابت‌ها هم به شکلی مهربانانه پاسخ او را داد.

به گزارش پیشرو ورزش، هادی چوپان و درک لونسفورد، قهرمان کنونی المپیک ۲۰۲۳، در رقابت‌های المپیای ۲۰۲۳، افراد با بیشترین شانس برای کسب عناوین اول و دوم بودند. با نگاهی به نتایج المپیا در سال قبل، اکثر کارشناسان این صنعت پیش‌بینی کردند که لانسفورد می‌تواند چوپان را شکست دهد، به شرطی که روی پیک و کواد کار کند. در حالی که هادی چوپان در المپیا ۲۰۲۳ شرایط خوبی داشت، درک لونسفورد به صورت کلی به خاطر تناسب، زیبایی بدن و رشد عضلات پکیج کامل‌تری داشت. در پایان هم، درک لونسفورد با پشت سر گذاشتن «گرگ ایرانی» به اولین قهرمان المپیای دو بخش در تاریخ این ورزش تبدیل شد و جام المپیای ۲۰۲۳ را به دست آورد. او قبلاً در سال ۲۰۲۱ عنوان المپیا را در اختیار داشت. هادی چوپان که آشکارا از این تصمیم ناراضی بود، خیلی زود و با عصبانیت از صحنه خارج شد.

اما او نهایتا پس از خروج عجیب از استیج در یک پست اینستاگرامی دلگرم کننده به همه برندگان المپیا ۲۰۲۳ تبریک گفت. درک لونسفورد هم با یک قلب جواب او را داد تا قائله را تمام کند..

1950140

چوپان سپس پیامی رمزآلود به زبان فارسی در حساب شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و از هواداران خود به دلیل عدم دستیابی به هدف دفاع از عنوان مستر المپیا در آخر هفته گذشته عذرخواهی کرده است. واکنش هادی چوپان به باخت المپیا ۲۰۲۳ را باید ناشی از احساسات و ناامیدی شدید او در دفاع از مقام اول دانست. اقدام طوفانی خارج از صحنه به اتفاق آرا در جامعه بدنسازی مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال، به نظر می‌رسد با گذشت زمان، او با دید متعادل‌تری به وضعیت نگاه می‌کند. البته او هیچ واکنشی به حرکت عجیب خود در این پست‌های اینستاگرامی نداد. او نوشت: “آفرین به دستاوردهای شما. قهرمانی را به همه شما تبریک می‌گویم و برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. با آرزوی موفقیت و قهرمانی برای همه شما.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هجده =

دکمه بازگشت به بالا