اخبار ورزشیفوتبال جهان

یوونتوس خواهان خرید دوباره پوگبا شد

سایت گل مدعی شد که باشگاه یوونتوس علاقه‌مند است دوباره پوگبا را خریداری کند.

به گزارش پیشرو ورزش، پوگبا در منچستریونایتد به آخر خط رسیده و قطعا در تابستان از این تیم جدا خواهد شد.

از پاری سن ژرمن به عنوان گزینه اصلی پوگبا نام می‌برند ولی سایت گل مدعی شد که یوونتوس نیز شانس زیادی برای جذب دوباره ستاره فرانسوی دارد.

سایت گل نوشت: ما متوجه شدیم که یوونتوس آماده‌ است تا ستاره سابق خود را دوباره خریداری کند. باشگاه اخیرا تصمیم تا یک انتقال را جلو برده و برنامه دارد در هفته آینده با این بازیکن تماس برقرار کند.

سال ۲۰۱۲ ، پوگبا به صورت رایگان از منچستریونایتد به یوونتوس رسید و ۴ سال درخشان را سپری کرد. در سال ۲۰۱۶ این بازیکن با ۱۰۵ میلیون یورو به تئاتر رویاها بازگشت تا رکورد گران ترین انتقال تاریخ را در آن زمان به نام خود بزند.

دوران پوگبا در منچستریونایتد به شدت با افت و خیز همراه بود و این بازیکن نتوانست عملکرد باثباتی از خود به ثبت رساند.

این بازیکن همچنین علاقه دارد به فرانسه بازگردد و باید دید در هفته آینده چه تصمیمی را عملی خواهد کرد؟ آیا به پاریس می‌رود یا دوباره در هافبک بیانکونری بازی خواهد کرد؟

البته برخی رسانه‌ها از رئال مادرید نیز به عنوان گزینه احتمالی پوگبا نام می‌برند که شانس کمی وجود دارد تا ستاره مسلمان به اسپانیا برود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا