اخبار ورزشیفوتبال جهان

پوما به رحیم استرلینگ، پیشنهاد تبلیغی ۱۰۰ میلیون پوندی داد

یک کمپانی تولید وسایل ورزشی معتبر جهان به مهاجم تیم ملی انگلیس و عضو منچسترسیتی پیشنهاد تبلیغی اغواکننده ای داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، رحیم استرلینگ در فاصله کمی تا امضای قراردادی تبلیغی با یک کمپانی بزرگ تولید وسایل ورزشی معتبر قرار دارد. شرکت پوما به فوروارد ۲۵ ساله که در تیم منچسترسیتی توپ می زند و می درخشد، پیشنهاد همکاری در زمینه تبلیغات داده است.

مطابق اعلام اسکای اسپورت، این «برند بین المللی» از آلمان، به گلزن درجه یکی که مورد توجه تیم های بزرگ بسیاری از جمله رئال مادرید است، پیشنهادی به ارزش ۱۰۰ میلیون پوند داده است.

ظاهرا فوروارد ۵ سال اخیر منچستری ها و عضو پیشین تیم فوتبال لیورپول با مطالعه پیشنهاد، علاقمند به همکاری مشترک شده است و شواهد و قرائن از نزدیک شدن طرفین به توافق نهایی حکایت دارند.

البته در ازای چنین رقم بالایی، استرلینگ موظف خواهد بود به مدت ۱۰ سال برای پوما تبلیغ کالا کند. این در حالیست که وی تاکنون  در زمینه تبلیغی، با کمپانی «نایکی» همکاری کرده است.

طبق اعلام اسکای اسپورت، اگر گلزن تیم ملی انگلیس با پوما به توافق برسد، در زمینه امور تبلیغی، او گران ترین بازیکن جهان در این عرصه خواهد شد..

پوما اسپانسر البسه باشگاه فوتبال منچسترسیتی است و قبلا سرخیو آگوئرو و آلکساندر زینچنکو، ۲ عضو سیتیزن ها با این کمپانی در زمینه تبلیغی همکاری کرده اند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا